En directe

Fórmula Estel

MEDI AMBIENT

TURISME

El turisme de congressos ha de ser respectuós amb el medi ambient i la sostenibilitat

Ricard Santomà, vicedegà de Turisme de l'IQS School of Management, detalla que s'han creat una seixantena d'empreses al voltant del Mobile World Congress

27 febrer 2023

Redacció

Comparteix

Aquest dilluns, ha arrencat un dels congressos més importants per la ciutat de Barcelona: el Mobile World Congress, un dels esdeveniments més importants del món sobre de telefonia mòbil. Més de 2.000 empreses, entre elles grans gegants com Amazon, Samsung o Meta, han arribat a la capital catalana per presentar les principals novetats del sector tecnològic. S'espera que hi assisteixin unes 80.000 persones que generaran un impacte d'uns 350 milions d'euros.

Un visitant menja un bombó dels germans Roca a l'estand del Mobile World Capital 2023.
Un visitant menja un bombó dels germans Roca a l'estand del Mobile World Capital 2023 | ACN

El vicedegà de turisme de l'IQS School of Management de la Universitat Ramon Llull, Ricard Santomà, ha explicat al programa 'El Matí a Ràdio Estel' que "Barcelona té les instal·lacions necessàries per acollir esdeveniments grans com el MWC, una planta hotelera amb bon nivell i servei, connexions directes amb la resta de països i activitats socials i culturals necessàries per desconnectar després d'un dia de feina".

En aquest sentit, Santomà ha argumentat que la capital catalana té consolidat el turisme de negocis i de congressos i que l'objectiu d'ara és lluitar per aconseguir que aquest sigui més respectuós amb el medi ambient i sostenible, perquè no només ha d'aportar prosperitat econòmica sinó també mediambiental i social.

D'altra banda, el vicedegà ha insistit que Barcelona és la no capital europea més visitada i que l'impacte del Mobile a la ciutat és de tal magnitud que ha permès la creació de més d'una seixantena d'empreses.

Entrevista a Ricard Santomà, vicedegà de turisme de l'OQS School of Management de la URL

0:00 / 0:00

Més actualitat

PAPA LLEÓ

RELIGIÓ

VATICÀ

Leticia Soberón: "El papa Lleó XIV està curat d’espants"

Papa Lleó XIV

Entrevista a Leticia Soberón, membre del Dicasteri de Comunicació del Vaticà

9 maig 2025

Redacció

PAPA FRANCESC

RELIGIÓ

VATICÀ

Oriol Junqueras: "L'església busca consolidar la seva influència a tot el món"

El líder d'ERC, Oriol Junqueras, atenent els mitjans a la Fira d'Abril de Barcelona

Entrevista a Oriol Junqueras, historiador vaticanista i president d’ERC

9 maig 2025

Redacció

Sense categoria

Manuel Manonelles: "El col·legi de cardenals ha fet un cop de puny damunt la taula"

Manuel Manonelles: "El col·legi de cardenals ha fet un cop de puny damunt la taula"

Entrevista a Manuel Manonelles, analista, expert en relacions internacionals i professor associat de Relacions Internacionals de Blanquerna URL

9 maig 2025