En directe

Sense distància

AUDIOS

Elena Escorcia, exconcursant d'Eufòria, sobre 'Mar i Cel': "Jo vull ser un pirata"

La 'coach vocal' Clara Luna, que va ser professora d'Eufòria, porta als estudis a l'exconcursant Elena Escorcia, per parlar de musicals

Publicat: 22/11/2023 18:51 Actualitzat: 02/04/2024 14:57 per Redacció

Comparteix

La secció de la coach vocal Clara Luna sempre és una sorpresa, però avui, encara més, perquè ha volgut parlar de musicals acompanyada d'algú que en sap molt, Elena Escorcia, exconcursant d'Eufòria.

Elena Escorcia, exconcursant d'Eufòria, sobre 'Mar i Cel'

Escorcia ha reconegut sentir-se temptada per presentar-se al càsting de Mar i Cel, de Dagoll Dagom. Però "jo vull ser pirata, no cristiana", ha dit. Estic per presentar-me en rol d'home, perquè no em sento representada pels papers femenins d'aquest musical".

"No em sento representada pels papers femenins a 'Mar i Cel'"
Elena Escorcia, exconcursant d'Eufòria, als estudis de Ràdio Estel.

Escorcia ha explicat les dificultats per superar l'etapa posterior a Eufòria i la relació tan bona que té amb la Clara, qui va ser la seva professora de cant. "Només ha passat un any i vam acabar amb amb dos concerts a un Sant Jordi ple". Però reconeix: "És un trampolí".

"No tinc diners per fer un disc sencer"

Ha sigut inevitable que Joan Trias, presentador i director del programa La Caravana de Ràdio Estel, centrés en ella l'atenció, i li preguntés pels seus projectes. Un de destacat és un acte d'Eurovisió, "un homenatge que es fa a Barcelona el 5 d'abril, l'ESC Young". "No és tant com la Sofia, que hi és candidata, però cantaré uns temacles eurovisius". I disc? "Estic fent música, però serà més LP, perquè no tinc diners per fer un disc sencer. En qualsevol cas, idees, en tinc". L'exconcursant del concurs de talents musicals ha reconegut haver trucat a un productor per posar fil a l'agulla. "Però no és ràpid fer un disc", ha afegit.

Dit això, Luna i Escorcia han explicat tot el que saben i han descobert de diversos musicals: West Side Story, Company, Rent, Kinki boots, Fun home i Els miserables. I reconeix ser una "freaky" de L'alegria que passa de Dagoll Dagom.

ESCOLTA L'ENTREVISTA!

Elena Escorcia: "Jo vull ser pirata"

0:00 / 0:00

Més actualitat

JUSTÍCIA

Ramon Espadaler: "Hem acordat incrementar el nombre de jutges a Catalunya en 91"

El conseller de Justícia explica la incorporació de jutjats de nova creació d'infància i adolescència o violència contra la dona

7 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

RÀDIO ESTEL

Ràdio Estel estrena temporada amb nou programa nocturn i una aposta renovada per l’entorn digital

L’emissora inicia el 7 de setembre la seva 32a temporada amb el repte de consolidar la graella, reforçar els continguts religiosos i arribar a nous públics

3 setembre 2026

Xavi Toscano

Sense categoria

L'idCAT Mòbil, nova porta d'entrada a La Meva Salut

A Catalunya, l’idCAT Mòbil és el sistema d’identificació digital per fer tràmits amb la Generalitat. Al llarg d’aquest any, substituirà progressivament la contrasenya actual de…

30 agost 2026