En directe

El Matí a Ràdio Estel

ACCIÓ SOCIAL

Els Bancs d’Aliments de Catalunya fan una crida a la col·laboració per al Gran Recapte

El Gran Recapte és una iniciativa creada pels quatreBancs d’Aliments de Catalunya per recollir aliments per a les persones mésnecessitades i fer front a totes…

6 novembre 2018

Macià Grau

Comparteix

El Gran Recapte és una iniciativa creada pels quatreBancs d’Aliments de Catalunya per recollir aliments per a les persones mésnecessitades i fer front a totes les urgències alimentàries que s’estan vivint arreudel territori.

El projecte, que aquest any arriba a la seva desenaedició, se celebrarà els dies 30 de novembre i 1 de desembre a tot Catalunya, iintentarà superar la xifra del passat curs, quan es van poder recollir un totalde 4.656 tones d’aliments. Malauradament però, com ha explicat l’organització,tot i que el ritme d’inscripcions de voluntaris és alt i ja hi ha més de 10.000persones registrades, encara se’n necessiten 17.500 més per assolir elsobjectius del Gran Recapte.

És per això que els quatre Bancs d’Aliments de Catalunyahan volgut fer una crida a tots els que vulguin col·laborar perquè es registrinel més aviat possible, i d’aquesta manera es pugui començar la planificaciódels 2.500 punts de recollida previstos, que necessitaran un total de 27 mil voluntarisrepartits arreu del país. En el comunicat, els organitzadors recorden laimportància de la figura dels col·laboradors, “essencials perquè el GranRecapte es pugui dur a terme”. Les persones interessades es poden registrar alweb www.granrecapte.com.

Més actualitat

ACTUALITAT

MEDICINA

SOCIETAT

Jacobo Mendioroz fa una crida a la calma: “El brot de tuberculosi amb més de 25 infectats a Barcelona no és preocupant”

El subdirector general de Vigilància Epidemiològica lamenta que els partits hagin tombat la proposta d’una Agència Estatal de Salut Pública, ja que hauria permès més coordinació entre territoris

El subdirector general de Vigilància Epidemiològica lamenta que els partits hagin tombat la proposta d’una Agència Estatal de Salut Pública, ja que hauria permès més coordinació entre territoris

21 març 2025

Redacció

ACCIÓ SOCIAL

DRETS HUMANS

POLÍTICA

SOCIETAT

Anna Gómez, sobre els retards a Rodalies: "Això és una merda, rebem garrotades de tot arreu"

caos a la xarxa de Rodalies

La portaveu de Dignitat a les Vies insta el govern a dir la veritat sobre el caos a Rodalies perquè "només així podrem començar a treballar"

19 març 2025

Redacció

ACTUALITAT

SOCIETAT

L’Angelina Torres, la persona més gran de l’estat, fa 112 anys i ens ha obert les portes de casa seva

L'Angelina Torres fa 112 anys

L’Angelina Torres Vallbona, de 112 anys, és la dona més gran de Catalunya i de tot l'estat i ens obre les portes de casa seva.

18 març 2025

Redacció