Des de les 19:25 al Mirador de l'Actualitat us parlarem de l’ impacte social de la Quaresma i el sentit humà i cultural d’algunes tradicions i costums lligats a aquest temps del calendari cristià: La privació d’aliments, aficions o vicis perquè el valor estalviat sigui destinat a les persones necessitades.
El Mirador de l'Actualitat
Avui des del Mirador de l'Actualitat us fem aquesta pregunta: Veus algun sentit a les privacions i dejunis que es proposen per la Quaresma?
- Sí, sempre que no es quedin en normes i serveixin per ajudar els necessitats.
- Sí, quan hi ha un significat humà i bo per la salut pròpia i la dels altres.
- No. La Quaresma pot tenir un sentit purificador, però no calen aquests sacrificis.
Pot semblar que el dejuni, l’abstinència o altres privacions queden en desús o estan cridades a desaparèixer?
Durant el programa mantindrem col.loqui amb: Edgar Barrionuevo, membre fundador de ``Ayuno y Salud´´i expert en nutrició, Josep Maria Martí Bonet, canonge de la Catedral de Barcelona i Felip-Juli Rodríguez, delegat diocesà per al Catecumenat de l’Arquebisbat de Barcelona.
Més actualitat
RÀDIO ESTEL
Ràdio Estel estrena temporada amb nou programa nocturn i una aposta renovada per l’entorn digital

L’emissora inicia el 7 de setembre la seva 32a temporada amb el repte de consolidar la graella, reforçar els continguts religiosos i arribar a nous públics
3 setembre 2026
Xavi Toscano, 


