En directe

Matines

ESGLÉSIA CATALUNYA

Els moviments d’Acció Catòlica General de Barcelona inicien una nova etapa conjunta

ElMoviment Cristià de Joves (MCJ) i el Moviment Cristià d’Adults (MCA), hananunciat que davant la necessitat de treballar en sinergia entre infants, jovesi adults, iniciaran…

8 octubre 2018

Macià Grau

Comparteix

ElMoviment Cristià de Joves (MCJ) i el Moviment Cristià d’Adults (MCA), hananunciat que davant la necessitat de treballar en sinergia entre infants, jovesi adults, iniciaran una nova etapa conjunta en forma de Moviment d’AccióCatòlica General de Barcelona. Aquesta cooperació, creada per facilitar l’itinerariformatiu cristià des de la infància fins a l’edat adulta en un mateix marc, seràuna realitat a partir del proper 21 d’octubre, amb la celebració de la 1atrobada d’Acció Catòlica General a l’arxidiòcesi de Barcelona.

Sotael títol “Sortim i caminem junts”, aquesta trobada tindrà lloc a la parròquiade Sant Pau del Camp, i estarà oberta a totes les persones o grups parroquialsinteressats a conèixer més a fons l’Acció Catòlica i General i la Revisió deVida.

Lajornada s’iniciarà a les 10h del matí, i conclourà amb l’Eucaristia quepresidirà Mons. Sergi Gordo, bisbe auxiliar de Barcelona, a les 17h de latarda. Durant el dia, es farà una presentació dels tres sectors (infants, jovesi adults), i es treballarà l’experiència de mirar la vida des dels ulls de lafe. Després del dinar es presentarà la nova Acció Catòlica General, resultatdel treball realitzat durant el matí.

Pera tots aquells que estiguin interessats en la jornada, o a obtenir mésinformació, ho poden fer al correu de l’entitat:acciocatolicageneral.bcn@gmail.com.

Més actualitat

Sense categoria

Daniel Palau: "Vull fer a Lleida un treball que respongui a les necessitats pròpies de la diòcesi"

Daniel Palau, bisbe de Lleida

El sacerdot de la diòcesi de Sant Feliu, que serà ordenat bisbe el 19 de juliol a la catedral nova, diu a Ràdio Estel que vol respondre a "tantes inquietuds de gent que se sent allunyada"

21 maig 2025

ENTREVISTES

Jesús Bastante: "La Sagrada Família era el temple dels pobres"

Jesús Bastante: "La Sagrada Família era el temple dels pobres"

Parlem amb Jesús Bastante, periodista i escriptor, sobre la seva nova novel·la 'El aprendiz de Gaudí'

21 maig 2025

Redacció

RELIGIÓ

Sense categoria

Daniel Palau, nou bisbe de Lleida

Palau substituirà Salvador Giménez com a bisbe de Lleida, que havia presentat la renúncia per edat ara fa gairebé dos anys.

21 maig 2025

Redacció