En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

"Els sensellar rebutgen l’ajuda perquè no és el què necessiten"

Aquest dimarts hem parlat en el programa A Primera Hora de la dimissió a mitges de Maria Dolores de Cospedal després de veure’s involucrada en…

6 novembre 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
Aquest dimarts hem parlat en el programa A Primera Hora de la dimissió a mitges de Maria Dolores de Cospedal després de veure’s involucrada en les gravacions que han sortit a la llum a Moncloa.com.
“Diu que ens ha fet un bé perquè han manipulat les seves converses, que havia fet espionatge il·lícit i il·legal. Ella, que encara és diputada, i continua sent presidenta del PP de Castella La Manxa", ha valorat el politòleg Xavier Torrens.
Ningú dormint al carrer
Els dimarts ens visita a l’estudi de Ràdio Estel Ferran Busquets, director d’Arrels Fundació, per parlar-nos del sensellarisme a casa nostra. 
"La gent [sense llar] rebutja l’ajuda perquè no estem oferint el què necessiten. Si es troba al carrer és perquè un dia no podia confiar en ningú, i cal recuperar la seva confiança". Busquets també ha apuntat: “La millor manera és preguntar-li què necessita, i no la fem pràcticament mai”.
Pots escoltar A Primera Hora

Més actualitat

ENTREVISTES

MÚSICA

Olga Miracle: "Darrere de cada lied hi ha un poema que s’ha de transmetre"

Parlem amb la soprano Olga Miracle sobre el seu concert al Teatre de Sarrià, que serà un recital de LIED català en homenatge a Conxita Badia

30 desembre 2025

Redacció

SOCIETAT

"Una alerta no serveix de res si no ve precedida d'una prealerta"

L'investigador de l’Oficina Tècnica d’Enginyeria Forense, Vicent Pons Grau, demana una conscienciació del risc de la població

30 desembre 2025

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

Maria Molins i Berta Rabascall: "Com més anys tens, més 'i si' hi ha"

Les actrius encarnen el mateix personatge amb una diferència de 32 anys a 'Göteborg'

29 desembre 2025

Redacció