En directe

Completes

RÀDIO ESTEL

"Els sensellar rebutgen l’ajuda perquè no és el què necessiten"

Aquest dimarts hem parlat en el programa A Primera Hora de la dimissió a mitges de Maria Dolores de Cospedal després de veure’s involucrada en…

6 novembre 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
Aquest dimarts hem parlat en el programa A Primera Hora de la dimissió a mitges de Maria Dolores de Cospedal després de veure’s involucrada en les gravacions que han sortit a la llum a Moncloa.com.
“Diu que ens ha fet un bé perquè han manipulat les seves converses, que havia fet espionatge il·lícit i il·legal. Ella, que encara és diputada, i continua sent presidenta del PP de Castella La Manxa", ha valorat el politòleg Xavier Torrens.
Ningú dormint al carrer
Els dimarts ens visita a l’estudi de Ràdio Estel Ferran Busquets, director d’Arrels Fundació, per parlar-nos del sensellarisme a casa nostra. 
"La gent [sense llar] rebutja l’ajuda perquè no estem oferint el què necessiten. Si es troba al carrer és perquè un dia no podia confiar en ningú, i cal recuperar la seva confiança". Busquets també ha apuntat: “La millor manera és preguntar-li què necessita, i no la fem pràcticament mai”.
Pots escoltar A Primera Hora

Més actualitat

MOBILITAT

SOCIETAT

Dignitat a les vies reprova l'estat de la xarxa ferroviària: "Estem abandonats i tirats a les vies"

La portaveu de la plataforma, Anna Gómez, sosté que s'han de revisar totes les estacions i infraestructures

21 gener 2026

Redacció

ENTREVISTES

LLIBRES

Sergi Ramis: "Hi ha relíquies que, si fossin a Roma, tindrien cua"

Sergi Ramis

Parlem amb el periodista i escriptor Sergi Ramis sobre el seu darrer llibre 'El camí dels ossos', un recull de moltes de les relíquies que hi ha a Catalunya

21 gener 2026

Redacció

ECONOMIA I FINANCES

POLÍTICA

Núria Bosch, economista: "El nou model de finançament no canvia l'estructura de l'actual"

La catedràtica d’Economia Pública de la Universitat de Barcelona considera que l'acord queda lluny d'un concert econòmic per a Catalunya

21 gener 2026

Redacció