En directe

El Matí a Ràdio Estel

RÀDIO ESTEL

"És una de les creus que no costa carregar, és un regal"

Una de les persones distingides amb la Creu de Sant Jordi d’enguany serà Sor Lucía Caram, que a la Fórmula Estel d'aquest dijous ha expressat…

19 juliol 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
Una de les persones distingides amb la Creu de Sant Jordi d’enguany serà Sor Lucía Caram, que a la Fórmula Estel d'aquest dijous ha expressat què significa per a ella: "Molta emoció i responsabilitat. És el reconeixement a la tasca de tot un grup de gent que hem cregut en una causa, la de Jesús i el seu Regne, i que ens hem compromès a treballar per les persones i pel país". La monja dominica contemplativa ha bromejat dient: "Aquesta és una de les creus que no costa carregar, és un regal".
Sor Lucía també ha parlat d'una de les concrecions del projecte Invulnerables, l'EspaiCaixa Francesc d’Assís, de Manresa: "El convent de Santa Clara s’ha anat transformant en un hospital de campanya. El Papa ens ha demanat que obrim les portes dels monestirs per evitar que es converteixin en hotels. El nom de la casa, Francesc d’Assís, ja vol dir una missió: estar al costat dels més pobres".
Sor Lucía Caram ha estat entrevistada a l’espai setmanal de Catalunya Cristiana, on Carme Munté, cap de Redacció, ha presentat les novetats del setmanari, amb Barcelona, port segur, en portada.
Misteri de La Selva del Camp
Aquest dijous també hem tractat un dels actes amb més arrelament a la cultura i tradició catalana: el Misteri de la Selva del Camp, una representació que implica tot un poble i que ve d’antic. El seu director, Joan Massana, ha explicat a la Fórmula: “Intenta explicar amb un altre llenguatge, més plàstic, i en català, els últims moments de la vida de la Mare de Déu. Com les Passions, però referides a la mort i assumpció de la Mare de Déu”. Si vols anar, RàdioEstel t'hi convida.
 
Iván Gonzalez, economista i màster en economia social, ha parlat de la visita de Trump a Europa en El Pensament del Dia.

Pots escoltar l'hora informativa de la Fórmula Estel

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Nando Cruz: "Als macrofestivals es concentra el pitjor del capitalisme"

Nando Cruz

Parlem amb el periodista musical Nando Cruz sobre el fenomen dels macrofestivals a casa nostra: milloren o empobreixen el panorama cultural?

30 juny 2026

Redacció

JUSTÍCIA

Marta Masip, penalista: "La valoració social no ha de tenir impacte dins del procediment de la sala"

La penalista explica com jutges i tribunal popular s'han d'extreure de les opinions públiques de judicis mediàtics

30 juny 2026

Redacció

RÀDIO ESTEL

La visita del Papa dispara el consum digital de Ràdio Estel

El nombre d’usuaris al web i a l’App durant el viatge apostòlic de Lleó XIV a l'Estat espanyol va créixer un 70%

30 juny 2026

Redacció