En directe

El Matí a Ràdio Estel

CULTURA

Biel Duran: "Hem d'aspirar a ser la capital cultural en llengua catalana"

L'actor reflexiona sobre quin hauria de ser el futur del teatre català

3 gener 2025

Redacció

Comparteix
Biel Duran salut del teatre català

L'actor Biel Duran està convençut que l'estat de salut del teatre català és bo, perquè hi ha molta oferta per a molts públics diferents. Tot i això, creu que és necessari anar més enllà i aspirar "a ser la capital cultural en llengua catalana i una capital cultural del sud d'Europa" perquè hi ha les eines i el talent per a poder-ho ser.

En una entrevista al programa El Matí a Ràdio Estel, l'actor també ha fet un repàs per la seva trajectòria i ens explica els nous projectes on el podrem veure aquest 2025. I és que, a banda de veure'l a la sèrie de sobretaula de TV3 Com si fos ahir, també se'l podrà veure a Pubertat, la sèrie creada, dirigida i protagonitzada per Leticia Dolera o a Kramig que es podrà veure pròximament a l’Espai Texas de Barcelona.

Escolta l'entrevista a l'actor Biel Duran

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Àlex Martínez i Andreu Rami: "Riure del poder és més necessari que mai"

Àlex Martínez i Andreu Rami

Parlem amb l'Àlex Martínez i l'Andreu Rami, autors, lletristes i intèrprets de la comèdia musical 'Autònoms', en cartell a l'Espai Texas

8 gener 2026

Redacció

LLIBRES

MÚSICA

Jordi Novell: "La música i el disseny han de córrer en el mateix pla"

Jordi Novell

Parlem amb l'editor d’Enderrock Llibres, Jordi Novell, sobre el nou llibre 'Art & Música. Antologia gràfica de la discografia catalana'

7 gener 2026

Redacció

SOCIETAT

Badalona Acull denuncia el "menyspreu" de l'Ajuntament cap a les persones sense llar

L'entitat critica que les mesures implantades per les baixes temperatures no són útils i que s'han de flexibilitzar

7 gener 2026

Redacció