En directe

Fórmula Estel

ACTUALITAT

INTERNACIONAL

"Estem determinats a arribar a la franja de Gaza"

Jordi Coronas, regidor d'ERC i membre d'una de les embarcacions de la flotilla, reclama accions als governs

Publicat: 08/09/2025 11:37 Actualitzat: 18/01/2026 21:07 per Redacció

Comparteix
Embarcacions de la flotilla de Gaza

La flotilla per obrir un corredor humanitari a la franja de Gaza segueix el seu rumb. Jordi Coronas, regidor d'ERC i membre d'una de les embarcacions, ha expressat la "determinació" per aconseguir-ho, malgrat les dificultats. Així, en una entrevista a El Matí a Ràdio Estel assegura que la moral es manté alta, alhora que exhigeix actuacions. "Si nosaltres estem passant aquesta dificultat, és perque els governs no fan la feina que han de fer", ha manifestat.

L'embarcació de Coronas espera poder arribar demà a Tunissia, on es troba la resta de la flota, encara que estan pendents de la meteorologia per aconseguir-ho. Alhora, ha detallat com en el vaixell s'han dividit entre l'equip d'embarcació, el de seguretat i el de logística.

El membre de la flotilla ha ressaltat que el conflicte armat a Palestina "no va de ser d'uns o altres, sinó dels que ho estan passant malament". Així, conclou que "quan hi ha un oprimit, o tries el bàndol correcte o estàs a la part incorrecte".

Recupera l'entrevista

Entrevista a Jordi Coronas

0:00 / 0:00

Més actualitat

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Aimar Vega: "És un bon moment per al cinema"

Aimar Vega

Parlem amb l'actor Aimar Vega sobre 'Arriba tutto', el debut cinematogràfic de José Mota com a director en què ha pogut participar

30 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

POLÍTICA

El gir electoral de l’accident ferroviari: "És un cop importantíssim en un moment delicat"

El politòleg Joan Botella exposa com el fet tràgic té uns efectes comunicatius evidents a l'hora d'afrontar la campanya

30 octubre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga, 

CULTURA

ENTREVISTES

Anna Romeu: "Les PAS hem d'entendre que captar un gest no vol dir que l'entenguem"

La psicòloga, autora de 'La força de la sensibilitat', exposa com conviure en el dia a dia sent una persona altament sensible

29 octubre 2026

Joan Trias,