Aquest dijous a Ràdio Estel, preguntem:
Com es tancaran millor les ferides del terrorisme d’ETA?
- Amb una dissolució explícita i entrega d’armes per part de la banda.
- Amb un treball social i polític de reconciliació i reparació a les víctimes.
- Amb un diàleg que inclogui els qui eren referents polítics d’ETA.
En el programa El mirador de l'actualitat, parlarem aquest dijous (19.25 h), del recorregut d' ETA, cinc anys després de l’abandonament definitiu de les armes:
- Un horitzó d’esperança que perviu entre la reconciliació i la incertesa sobre la pau present i futura.
- Després del desmantellament d’un gran magatzem que la banda pretenia mostrar com a gest de lliurament de les armes, quin és el camí que es pot esperar?
En el col·loqui, hi participaran Robert Manrique, membre de l'Associació Catalana de Víctimes del Terrorisme, Salvador Aragonès, periodista i Mònica Costa, consultora de Comunicació.
Més actualitat
CINEMA
CULTURA
ENTREVISTES
Fernando González Molina i Enric Auquer: "Els odis no arribaran mai a res bo"

Parlem amb el director Fernando González Molina i l'actor Enric Auquer sobre 'Cronos', el thriller que relata la investigació policial del 17-A
8 setembre 2026
Glòria Romero, 
Joan Trias, 
ENTREVISTES
POLÍTICA
Josep Rull: “La prioritat hauria de ser apropar la Diada als catalans abans que portar-la a Extremadura”

El president del Parlament és entrevistat a 'La Nit és nostra' de Ràdio Estel on parla sobre la Diada, la crisi migratòria a Ceuta i l’extrema dreta
8 setembre 2026
Eduard Buil, 
Judit Casellas, 

