Aquest dijous a Ràdio Estel, preguntem:
Com es tancaran millor les ferides del terrorisme d’ETA?
- Amb una dissolució explícita i entrega d’armes per part de la banda.
- Amb un treball social i polític de reconciliació i reparació a les víctimes.
- Amb un diàleg que inclogui els qui eren referents polítics d’ETA.
En el programa El mirador de l'actualitat, parlarem aquest dijous (19.25 h), del recorregut d' ETA, cinc anys després de l’abandonament definitiu de les armes:
- Un horitzó d’esperança que perviu entre la reconciliació i la incertesa sobre la pau present i futura.
- Després del desmantellament d’un gran magatzem que la banda pretenia mostrar com a gest de lliurament de les armes, quin és el camí que es pot esperar?
En el col·loqui, hi participaran Robert Manrique, membre de l'Associació Catalana de Víctimes del Terrorisme, Salvador Aragonès, periodista i Mònica Costa, consultora de Comunicació.
Més actualitat
CULTURA
ENTREVISTES
TELEVISIÓ
Pol Rodríguez: "Hi ha fons d'inversió que no tenen cap tipus d'ètica ni de moral"

Parlem amb Pol Rodríguez, director i creador de 'Ravalejar', la sèrie d'HBO sobre la crisi d'habitatge a Barcelona protagonitzada per Enric Auquer
17 juliol 2026
Glòria Romero, 
Joan Trias, 
CULTURA
ENTREVISTES
LLIBRES
Marc Artigau: "El sistema està dissenyat perquè el jo superi el nosaltres"

Parlem amb l’escriptor i dramaturg Marc Artigau sobre el seu darrer llibre 'Aquest serà el nostre pou', un recull de contes que explora la maldat quotidiana
16 juliol 2026
Glòria Romero, 
Joan Trias, 
