En directe

La Missa de cada dia

AUDIOS

EXCLUSIVA: Així era la primera versió de 'Les paraules que triem no dir'

'Les paraules que triem no dir' és el títol d'un dels nous temes d'Els Amics de les Arts, de la qual escoltem en exclusiva la maqueta

7 març 2024

Comparteix
EXCLUSIVA: Així era la primera versió de 'Les paraules que triem no dir'
Els Amics de les Arts, que presenten 'Les paraules que triem no dir', als estudis de Ràdio Estel / Ràdio Estel

'Les paraules que triem no dir' és el títol del setè disc d'estudi d'Els Amics de les Arts i d'una de les set cançons que el configuren. Un tema del qual Dani Alegret, Ferran Piqué i Joan Enric Barceló han trobat en exclusiva la seva primera versió.

En una entrevista al 'Fabricació Pròpia' de Ràdio Estel i després de fer una recerca ràpida al mòbil, Joan Enric Barceló ens deixa escoltar la primera idea de la cançó. Incialment pensada per a incloure en el disc 'El senyal que esperaves', es va quedar inacabada i ara que surt a la llum, ho fa d'una manera ben diferent a la de l'any de la maqueta, el 2019.

A més d'escoltar-la, descobrim el mètode que el trio de músics fan servir per crear els embrions de les seves cançons quan encara no saben la lletra!

EXCLUSIVA: Així era la primera versió de 'Les paraules que triem no dir'

0:00 / 0:00

Més actualitat

ENTREVISTES

SOCIETAT

Pere Macias assegura que si la Generalitat gestionés Rodalies no s'hauria arribat a la situació actual

El comissionat per al Traspàs de Rodalies pronostica que a l'abril s'eliminaran les limitacions del servei ferroviari

23 febrer 2026

Redacció

SOCIETAT

La funícula: clau per determinar que el projecte de Xalet de Catllaràs és de Gaudí

Un nou estudi mostra que el reusenc en va ser el dissenyador, però que la construcció va anar a càrrec d'altres arquitectes

20 febrer 2026

Redacció

ENTREVISTES

Miguel Ángel Jordán: "S'ha devaluat el concepte de l'amor"

L'escriptor presenta el seu nou llibre 'Todo lo que Jane Austen me enseñó sobre el amor'

20 febrer 2026

Redacció