En directe

El rosari

AUDIOS

EXCLUSIVA: Així era la primera versió de 'Les paraules que triem no dir'

'Les paraules que triem no dir' és el títol d'un dels nous temes d'Els Amics de les Arts, de la qual escoltem en exclusiva la maqueta

7 març 2024

Comparteix
EXCLUSIVA: Així era la primera versió de 'Les paraules que triem no dir'
Els Amics de les Arts, que presenten 'Les paraules que triem no dir', als estudis de Ràdio Estel / Ràdio Estel

'Les paraules que triem no dir' és el títol del setè disc d'estudi d'Els Amics de les Arts i d'una de les set cançons que el configuren. Un tema del qual Dani Alegret, Ferran Piqué i Joan Enric Barceló han trobat en exclusiva la seva primera versió.

En una entrevista al 'Fabricació Pròpia' de Ràdio Estel i després de fer una recerca ràpida al mòbil, Joan Enric Barceló ens deixa escoltar la primera idea de la cançó. Incialment pensada per a incloure en el disc 'El senyal que esperaves', es va quedar inacabada i ara que surt a la llum, ho fa d'una manera ben diferent a la de l'any de la maqueta, el 2019.

A més d'escoltar-la, descobrim el mètode que el trio de músics fan servir per crear els embrions de les seves cançons quan encara no saben la lletra!

EXCLUSIVA: Així era la primera versió de 'Les paraules que triem no dir'

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Esther López i Ramon Pardina: "Hi ha molts moments de passar-ho malament al teatre"

Esther López i Ramon Pardina son l'actriu i director de 'Desaparellats', una comèdia de ciència-ficció

12 desembre 2025

Redacció

SOCIETAT

Jordi Amat: “El mite del 92 s’ha estirat com un xiclet i es va trencar”

Jordi Amat

Parlem amb l'escriptor Jordi Amat sobre el seu nou llibre 'Les batalles de Barcelona', un retrat viu de la ciutat a través dels seus enfrontaments ideològics

12 desembre 2025

Redacció

SOCIETAT

El pessebre: tradició, identitat i història

Lleida acull la Biennal del Pessebre Català amb una mostra variada de la tradició nadalenca

12 desembre 2025

Redacció