En directe

El Matí a Ràdio Estel

COMUNICACIÓ

Èxit d'assistència en una nova edició de la Nit de "Catalunya Cristiana" i Ràdio Estel

Subscriptors de Catalunya Cristiana, oients de Ràdio Estel, col·laboradors i, en general, persones i institucions que donen suport als nostres mitjans s'han aplegat aquesta nit…

Publicat: 17/06/2015 00:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:32

Comparteix

Subscriptors de Catalunya Cristiana, oients de Ràdio Estel, col·laboradors i, en general, persones i institucions que donen suport als nostres mitjans s'han aplegat aquesta nit en una nova edició de la Nit de Catalunya Cristiana i Ràdio Estel. El sopar, presidit pel cardenal Lluís Martínez Sistach, ha comptat amb l'assistència entre d'altres d'Enric Vendrell, director general d'Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya, o de Sebastià Taltavull, bisbe auxiliar de Barcelona. Una espectacular actuació de la cantant Monica Green ha obert la vetllada, que té lloc a l'hotel Avenida Palace de Barcelona.

"És molt important l'aportació de Catalunya Cristiana i Ràdio Estel al servei de la comunicació i la comunió." Aquesta ha estat una de les frases manifestades per les personalitats assistents a l'acte. Molt emotiva ha estat també la presència de Joan E. Jarque, fundador de Catalunya Cristiana, que ha remarcat que els mitjans de comunicació de l'Església són fruit del Concili Vaticà II.
A l'acte no hi ha faltat tampoc Jordi Pujol, expresident de la Generalitat de Catalunya, acompanyat de la seva dona, Marta Ferrusola. Pujol ha rememorat els orígens dels nostres mitjans de comunicació, i també el d'una col·laboració política que no passa pel seu millor moment. "Sempre he procurat que la col·laboració entre Convergència i Unió existís, fos efectiva i útil per al país", ha dit Pujol en declaracions als nostres mitjans.
Qui també s'ha referit a la crisi política ha estat un dels militants d'Unió Democràtica de Catalunya, el director general d'Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya. "Com a militant d'Unió em dol que s'hagi arribat a aquesta situació", ha manifestat Enric Vendrell, "veurem fins a quin punt la decisió presa per la direcció d'Unió de sortir del Govern afecta la Direcció General d'Afers Religiosos"
"Ens vestim de color"
El director de Catalunya Cristiana, Jaume Aymar, ha aprofitat una nova edició de la Nit per presentar en societat una imatge renovada del setmanari. A partir d'aquesta setmana, Catalunya Cristiana es publica a tot color. "Podem dir que les persones presents avui al sopar també senten els nostres colors", ha dit en to simpàtic Jaume Aymar. "Ens vestim de color" ha estat l'eslògan publicitari per donar a conèixer la novetat.
La Nit de Catalunya Cristiana i Ràdio Estel, presentada per Oriol Casals i Eva Franquès, ha començat a dos quarts de vuit de la tarda al cinema Comèdia de Barcelona amb la projecció gratuïta del documental Camí a l'escola, que narra les dificultats reals que tenen alguns nens arreu del món per arribar a l'escola.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Edu Cárcamo (Kulunka): "El llenguatge de les màscares és poderós"

Edu Cárcamo (Kulunka)

Parlem amb Edu Cárcamo, actor i membre de Kulunka, una companyia de teatre gestual que ofereix una trilogia al Festival Grec de Barcelona

21 juliol 2026

Glòria Romero

Joan Trias

CULTURA

ENTREVISTES

TELEVISIÓ

Pol Rodríguez: "Hi ha fons d'inversió que no tenen cap tipus d'ètica ni de moral"

Pol Rodríguez

Parlem amb Pol Rodríguez, director i creador de 'Ravalejar', la sèrie d'HBO sobre la crisi d'habitatge a Barcelona protagonitzada per Enric Auquer

17 juliol 2026

Glòria Romero

Joan Trias

POLÍTICA

Eva Pous, Alerta Solidària: "L'amnistia no retorna el patiment ni l'estatus polític"

Alerta Solidària assegura que no hi ha possibles interpretacions que puguin els jutges fer per no aplicar l'amnistia

17 juliol 2026

Guillem Andrés

Xavi Toscano