En directe

Matines

ALTRES

Èxit del Romiatge del Club+amics a Montserrat

En dos autocars i alguns cotxes particulars, els peregrins arribaren al Monestir al voltant de les deu del matí, per a acudir “corre-cuita” a la…

Publicat: 31/05/2014 00:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:32

Comparteix

En dos autocars i alguns cotxes particulars, els peregrins arribaren al Monestir al voltant de les deu del matí, per a acudir “corre-cuita” a la recepció que ens va fer el Pare Abat Josep Maria Soler. Primer va parlar Mossèn Jaume Aymar, director de Radio Estel i Catalunya Cristiana, oferint el romiatge en aquesta diada de la visitació, responent el Pare Abat qui destacà la importància de Catalunya Cristiana i de Radio Estel a l'hora de difondre la paraula i les pregaries. Va destacar, també, la gran tasca feta per ambdós mitjans al llarg de la seva trajectòria.

A les 11 del matí els romeus van passar a la missa conventual, on oferiren el romiatge a la Moreneta. Alguns participants van fer la ofrena i al final, plegats, amb el temple de gom a gom, es va cantar el Virolai.

Especialment emotiva va ser desprès de la missa la visita a les sales de l'hotel Abat Cisneros on hi havia una exposició, inaugurada a l'abril i que romandrà fins a l'octubre, titular Un ara mateix... per sempre. Aquesta anava dedicada a la obra i vida de Monsenyor Joan Carrera, bisbe auxiliar de Barcelona, finat l'any 2008, fortament vinculat a Radio Estel i a Catalunya Cristiana, on escrivia la seva columna precisament anomenada Ara mateix.

Dinar amb el Cardenal

Al dinar de germanor contàrem amb la presencia i les paraules de Monsenyor Dr. Lluís Martínez Sistach, Cardenal Arquebisbe de Barcelona qui elogià la tasca d'ambdós mitjans i la gran ajuda del amics del Club, agraint el lliurament, disponibilitat i dedicació.  

Cova Sant Ignasi

Al final del dinar, els assistents es van desplaçar fins a Manresa per a visitar la Cova de Sant Ignasi, veient l'audiovisual, visitant el museu i finalment dedicant una estona de pregaria a l'església edificada sobre la cova on el sant visqué gairebé un any com a penitent.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Joan Arqué i Pep Cruz: "El teatre és una lupa per inspeccionar la realitat"

Joan Arqué i Pep Cruz

Parlem amb l'actor Pep Cruz i el director Joan Arqué sobre 'No miris', el darrer espectacle de la Companyia Cultura i Conflicte

30 setembre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

ENTREVISTES

RELIGIÓ

Emilce Cuda: "La desigualtat és la causa de la pobresa, no la conseqüència"

La teòloga i secretària de la Pontifícia Comissió per a Amèrica Llatina remarca el paper de l'Església en la cura dels pobres

30 setembre 2026

Carme Munté, 

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Oriol González Tura: "L’escola està vista com una eina de consum"

Oriol González Tura

Parlem amb el professor, editor i filòleg Oriol González Tura sobre el seu darrer assaig 'Un incís sobre educació i llenguatge'

29 setembre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias,