En directe

Matines

ALTRES

Èxit del Romiatge del Club+amics a Montserrat

En dos autocars i alguns cotxes particulars, els peregrins arribaren al Monestir al voltant de les deu del matí, per a acudir “corre-cuita” a la…

31 maig 2014

Comparteix

En dos autocars i alguns cotxes particulars, els peregrins arribaren al Monestir al voltant de les deu del matí, per a acudir “corre-cuita” a la recepció que ens va fer el Pare Abat Josep Maria Soler. Primer va parlar Mossèn Jaume Aymar, director de Radio Estel i Catalunya Cristiana, oferint el romiatge en aquesta diada de la visitació, responent el Pare Abat qui destacà la importància de Catalunya Cristiana i de Radio Estel a l'hora de difondre la paraula i les pregaries. Va destacar, també, la gran tasca feta per ambdós mitjans al llarg de la seva trajectòria.

A les 11 del matí els romeus van passar a la missa conventual, on oferiren el romiatge a la Moreneta. Alguns participants van fer la ofrena i al final, plegats, amb el temple de gom a gom, es va cantar el Virolai.

Especialment emotiva va ser desprès de la missa la visita a les sales de l'hotel Abat Cisneros on hi havia una exposició, inaugurada a l'abril i que romandrà fins a l'octubre, titular Un ara mateix... per sempre. Aquesta anava dedicada a la obra i vida de Monsenyor Joan Carrera, bisbe auxiliar de Barcelona, finat l'any 2008, fortament vinculat a Radio Estel i a Catalunya Cristiana, on escrivia la seva columna precisament anomenada Ara mateix.

Dinar amb el Cardenal

Al dinar de germanor contàrem amb la presencia i les paraules de Monsenyor Dr. Lluís Martínez Sistach, Cardenal Arquebisbe de Barcelona qui elogià la tasca d'ambdós mitjans i la gran ajuda del amics del Club, agraint el lliurament, disponibilitat i dedicació.  

Cova Sant Ignasi

Al final del dinar, els assistents es van desplaçar fins a Manresa per a visitar la Cova de Sant Ignasi, veient l'audiovisual, visitant el museu i finalment dedicant una estona de pregaria a l'església edificada sobre la cova on el sant visqué gairebé un any com a penitent.

Més actualitat

Sense categoria

"Hi ha polítiques verdes que vistes des de Barcelona són molt boniques, però ens dificulten molt la feina"

L'alcaldessa de Sanaüja, Maria Casoliva, explica les traves per poder prevenir els incendis

2 juliol 2025

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Jordi Vidal i Iván Clemente: "A Madrid hi ha una indústria musical que aquí no hi és"

Jordi Vidal i Iván Clemente

Parlem amb els actors Jordi Vidal i Iván Clemente sobre el musical 'Tots els nens creixen' que tindrà una única funció dins del Festival Grec

2 juliol 2025

POLÍTICA

Jordi Muñoz: "El PP no té molta capacitat de capitalitzar el descontentament"

Congrés dels Diputats

El politòleg analitza la situació política estatal, que està molt tensionada arran dels casos de corrupció del PSOE

2 juliol 2025

Redacció