En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

L'exposició dels nens de 0 a 3 anys a les pantalles hauria de ser zero

El psicòleg clínic i psicoanalista José Ramon Ubieto adverteix dels perills de l'ús de les pantalles en el desenvolupament dels més petits

13 octubre 2023

Comparteix
exposició dels menors a les pantalles

Segons el psicòleg, no hi hauria d'haver exposició dels menors a les pantalles en la franja d'edat dels 0 als 3 anys, ja que "no necessiten les pantalles per al seu aprenentatge". De fet, alerta dels riscos de donar-los un mòbil o una tauleta a aquestes edats perquè "es crea un hàbit d'aprenentatge basat en una interacció molt passiva on no li cal relacionar-se i quan ha d'ampliar aquest contacte amb altres persones li resulta molt més complicat".

Per Ubieto, la solució passa per "poder-los dedicar temps, estar amb ells i oferir-los alternatives de joc o activitats que els resultin interessants". També perquè els pares facin una revisió de l'ús que ells mateixos fan de les pantalles davant dels menors. Així ho ha explicat en una entrevista al l'informatiu Estel Migdia.

Entrevista a José Ramón Ubieta, psicòleg clínic i psicoanalista

Més actualitat

SOCIETAT

Anahita Nassir, politòloga iranocatalana: "Les dones són el motor de les revoltes a l'Iran"

L'activista del moviment 'Dona, Vida i Llibertat' destaca que el control sobre les dones ha sigut una de les eines del règim per controlar la societat

6 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Anna Bertran: "Dona molta esperança veure tanta dona guionista"

Anna Bertran

Parlem amb l'actriu Anna Bertran sobre 'El Grill', la darrera estrena teatral de la sala Flyhard sobre els problemes de la generació que ronda els 40 anys

6 març 2026

Redacció

feminisme

SOCIETAT

La Generalitat reclama una aposta efectiva per l'educació feminista a les escoles

La presidenta de l'Institut Català de les Dones demana treballar amb els joves, davant la "tergiversació de les pantalles"

6 març 2026

Redacció