En directe

El Matí a Ràdio Estel

ESGLÉSIA MÓN

Francesc: «Acompanyeu-me amb l'oració a la JMJ de Cracòvia»

El papa Francesc va recordar aquest diumenge als fidelscongregats a la plaça de Sant Pere que viatjarà a Cracòvia (Polònia) per a laJornada Mundial de…

26 juliol 2016

AICA

Comparteix

El papa Francesc va recordar aquest diumenge als fidelscongregats a la plaça de Sant Pere que viatjarà a Cracòvia (Polònia) per a laJornada Mundial de la Joventut (JMJ). «Des del proper dimecres em trobaré ambnois i noies i celebraré amb ells i per a ells el Jubileu de la Misericòrdia,amb la intercessió de Joan Pau II. Els demano que m'acompanyin amb l'oració».

Francesc va assenyalar que «milers de joves des de tots elsracons del món s'estan dirigint a Polònia per a la Jornada Mundial de laJoventut que es realitza a la ciutat de Cracòvia des de dimarts 27 fins aldiumenge 31 d'aquest mes de juliol». «Des d'ara saludo i agraeixo a tots elsque estan treballant per rebre els joves pelegrins, al costat de nombrososbisbes, sacerdots, religiosos i religioses. Un pensament especial el dirigeixoa tantíssims joves de la mateixa edat, que no poden estar personalment i seguiranla trobada a través dels mitjans de comunicació. Estarem tots units en lapregària!», va dir.

Ahir, la primera ministra de Polònia, Beata Szydlo, va donarla benvinguda als pelegrins: «Estem contents que estiguin aquí, són benvinguts,els estàvem esperant. La JMJ serà un temps meravellós i segur. Crecprofundament que ens donareu una gran lliçó que canviarà la imatge d'aquestaterra», va dir en l'obertura del parc de la Misericòrdia al Centre Joan Pau II,a Cracòvia.

Aquest parc té un significat simbòlic, va indicar Szydlo. «Volemmantenir les paraules de Joan Pau II “No tingueu por” en el nostre cor; notenim por, volem superar les dificultats, volem seguir endavant, volem estarjunts, per aprendre l'amor l'un de l'altre i ajudar uns als altres en tempsdifícils», va dir.

Les primeres dotzenes d'arbres al Parc de la Misericòrdiavan ser plantats pels voluntaris de la JMJ. La iniciativa de crear el parc comun record de la JMJ parteix d'agricultors polonesos. Les llavors van ser presesd'un arbre, el més antic de Polònia, i beneïdes pel papa Benet XVI el 2012.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Ivan Labanda: "L'èxit dels musicals a Barcelona és molt variable"

Ivan Labanda

Parlem amb l’actor Ivan Labanda sobre 'Tootsie', l’adaptació musical de la pel·lícula estatunidenca que es representa al Teatre Apolo

18 novembre 2025

Redacció

ECONOMIA I FINANCES

Les claus de les reunions per al finançament autonòmic

L'economista Albert Sagués considera que cal definir com serà la liquidació de l'Estat després de la recaptació d'impostos

18 novembre 2025

Redacció

SOCIETAT

Nota del Capítol de la Catedral de Barcelona

Aclariment de l'Hospital de Sant Pau al Capítol de la Catedral de Barcelona sobre les informacions que aquest centre hospitalari practicaria avortaments

17 novembre 2025

Redacció