En directe

La Missa de cada dia

ESGLÉSIA CATALUNYA

Francesc Roig, nou president de Càritas Catalunya

Els bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense han nomenat l'actual director de Càritas diocesana de Tarragona, Francesc Roig Queralt, com a president de Càritas Catalunya.…

24 novembre 2016

Redacció

Comparteix

Els bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense han nomenat l'actual director de Càritas diocesana de Tarragona, Francesc Roig Queralt, com a president de Càritas Catalunya. Substitueix Carme Borbonès, que ha exercit el càrrec de presidenta des de l'octubre del 2004. Es pot escoltar  AQUÍ (minut 29'00") tota l'entrevista que Roig ha concedit aquest mateix dijous a Ràdio Estel.

Francesc Roig Queralt (la Canonja, 1955), casat i pare de tres fills, és llicenciat en Filologia Romànica-Hispànica per la Universitat de Barcelona. És membre de l'Associació Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. És membre fundador del Centre d'Estudis Canongins Ponç de Castellví i actualment n'és el president. És membre del patronat de la Fundació privada Mútua Catalana. És autor d'una àmplia bibliografia tant de poesia com de recerca històrico-literària. Ha estat inspector en cap d'Ensenyament dels Serveis Territorials d'aquest departament a Tarragona fins a la seva jubilació.

Des del març del 2010 és director de Càritas diocesana de Tarragona, servei que exerceix com a voluntari de la institució i que compaginarà amb la nova responsabilitat.

Més actualitat

SOCIETAT

Anahita Nassir, politòloga iranocatalana: "Les dones són el motor de les revoltes a l'Iran"

L'activista del moviment 'Dona, Vida i Llibertat' destaca que el control sobre les dones ha sigut una de les eines del règim per controlar la societat

6 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Anna Bertran: "Dona molta esperança veure tanta dona guionista"

Anna Bertran

Parlem amb l'actriu Anna Bertran sobre 'El Grill', la darrera estrena teatral de la sala Flyhard sobre els problemes de la generació que ronda els 40 anys

6 març 2026

Redacció

feminisme

SOCIETAT

La Generalitat reclama una aposta efectiva per l'educació feminista a les escoles

La presidenta de l'Institut Català de les Dones demana treballar amb els joves, davant la "tergiversació de les pantalles"

6 març 2026

Redacció