En directe

Fórmula Estel

ESGLÉSIA CATALUNYA

Francisco Simón Conesa, nou bisbe de Menorca

El papa Francesc ha nomenat el sacerdot Francisco Simón Conesa Ferrer nou bisbe de Menorca. Actualment és rector de la basílica de Santa Maria d'Elx.Fins…

27 octubre 2016

Redacció

Comparteix

El papa Francesc ha nomenat el sacerdot Francisco Simón Conesa Ferrer nou bisbe de Menorca. Actualment és rector de la basílica de Santa Maria d'Elx.

Fins ara, la diòcesi de Menorca estava vacant pel trasllat de Mons. Salvador Giménez Valls a la diòcesi de Lleida. Des de setembre del 2015 al capdavant de la diòcesi, com a administrador diocesà, hi ha el sacerdot Gerard Villalonga Hellín.

Francisco Simón Conesa Ferrer va néixer a Elx el 1961.Va ser ordenat sacerdot el 1985. És doctor en Teologia i en Filosofia per la Universitat de Navarra.

El seu ministeri sacerdotal l'ha exercit a la diòcesi d'Oriola-Alacant. És professor del Seminari diocesà, professor associat de la Facultat de Teologia de la Universitat de Navarra i canonge magistral de la catedral d'Oriola. El 2012 va ser nomenat prelat d'honor de Sa Santedat.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Chico Jorge: "L'escena musical catalana és més rica que l'espanyola"

Parlem amb Jordi Bastida, conegut com a Chico Jorge, sobre el seu primer disc ‘Uno de esos días’, publicat amb el segell Magic in the Air

24 octubre 2025

Redacció

POLÍTICA

Bernat Vilaró: "L'esquerda d'ERC s'obre abans amb Aragonès que amb Rovira"

Vilaró és el co-autor del llibre 'L'esquerda republicana', que analitza la situació del partit independentista

24 octubre 2025

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Raül Garrigaseït i Laura Aubert: “És interessant veure què ens diuen els clàssics avui”

Raül Garrigaseït i Laura Aubert

Parlem amb el president de La Casa dels Clàssics Raül Garrigaseït i l'actriu Laura Aubert sobre la setena edició del Festival Clàssics

23 octubre 2025