En directe

Fórmula Estel

POLÍTICA

"Podem tenir una ideologia diferent, però el més important és la família"

Els germans Jordi i Dani Pujol es presenten a les eleccions municipals de Torredembarra en llistes diferents

Publicat: 19/05/2023 11:12 Actualitzat: 19/05/2023 11:13 per Redacció

Comparteix

Dos germans, Jordi i Dani Pujol, es presenten a les eleccions municipals de Torredembarra en llistes diferents. El més gran, Jordi, ocupa el tercer lloc a la llista del Partit Popular. El petit, Dani, és el número set a la candidatura d'Esquerra Republicana.

En una entrevista al programa 'El Matí a Ràdio Estel', els dos han assegurat que "durant els àpats familiars intenten no parlar de política, que és com una norma no escrita" i que ells dos només en parlen "quan van a passejar el gos".

"Només parlem de política quan vam a passejar el gos"

Els germans Pujol asseguren que, tot i tenir una ideologia diferent, el més important sempre és la família. Preguntats sobre si podrien governar amb coalició al municipi, o si hi podrien haver certs pactes municipals entre ERC i PP a Torredembarra, tots dos han coincidit que "no tenen cap impediment en fer pactes, però és complicat perquè des de dalt no s'acabaria d'entendre, tot i que en l'àmbit municipal no passaria res".

Ara bé, "algun acord puntual segur que hi serà", han indicat. Els germans han detallat que és molt més fàcil que els pactes entre partits passin en un poble petit, ja que allà es coneixen des de sempre i tenen un tracte humà. En canvi, diuen, "quan ocupes un número a una llista gran, on no hi ha tracte humà, és més fàcil que prevalgui la ideologia", han conclòs.

Entrevista als germans Dani i Jordi Pujol, que es presenten per ERC i PP a Torredembarra

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

Jordi Vilà, geòleg: "Els esvorancs han sigut una mala coincidència"

El geòleg subratlla que els estudis són molt complets, encara que diu que en obres d'aquestes magnituds mai existeix el risc zero

24 juliol 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

SOCIETAT

Peret Reyes: "Hi ha grups que van amb l'etiqueta de rumba, però allò no és rumba"

El cantant destaca la rumba de carrer dels gitanos i el do especial que tenen per aquest gènere

24 juliol 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

Barcelona

ENTREVISTES

Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026: "Volem donar veu als botiguers i botigueres de tota la vida"

Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026

Parlem amb Meritxell i Antoni Falgueras, els propietaris del centenari Celler Gelida de Sants, que enguany faran el pregó de la Mercè

24 juliol 2026

Glòria Romero

Mercè Raga