Aquest dilluns el músic torroellenc de Glaucs, Sopa de Cabra i Lax'n'Busto, Eduard Font, fa 43 anys. Per a celebrar-ho, Glaucs serà el nostre Artista del Dia a la Fórmula Estel.
Glaucs és un grup de pop-rock català sorgit a Begur a l'octubre de l'any 1994, format per Jofre Bardagí, Lluís Alsina, José Luís Vadillo, Àngel Valentí i Eduard Font (guitarra), que va abandonar el grup el 1999 i va ser substituït per Àlex Rexach.
Més actualitat
SEGURETAT DIGITAL
SOCIETAT
Bruno Pérez Juncá: «Som molt vulnerables davant la dependència tecnològica de la societat»

El divulgador en ciberseguretat alerta que els atacs als sistemes de refrigeració dels supermercats europeus evidencien la importància de mantenir els dispositius actualitzats i reforçar la protecció de les xarxes.
3 novembre 2026
Redacció, 
CULTURA
ENTREVISTES
MÚSICA
Lali BeGood: "Tots els festivals haurien de tenir proposta familiar"

Parlem amb la cantautora de kindie rock Lali BeGood sobre el seu nou àlbum 'Quan ningú ens mira' on també participen les seves filles
3 novembre 2026
Glòria Romero, 
Joan Trias, 
Oriol Francisco, 

