En directe

Matines

PROGRAMES

Hem aconseguit integrar 300 persones en risc d'exclusió social al món laboral

La Fundació Endesa, juntament amb la Fundació Integra, inaugura una nova edició del programa Canviant Vides.Es tracta d'un programa de formació que té com a…

20 febrer 2019

Redacció

Comparteix

La Fundació Endesa, juntament amb la Fundació Integra, inaugura una nova edició del programa Canviant Vides.Es tracta d'un programa de formació que té com a objectiu millorar les capacitats de persones en rsic d'exclusió social a l'hora de buscar feina.Al programa A Primera Hora de Ràdio Estel n'hem parlat amb la seva coordinadora, Vanessa López."Se'ls ha de donar l'oportunitat de tornar al món laboral.El perfil dels participants van des de víctimes de violència de gènere, problemes de drogoadicció, aturats de llarga durada i persones majors de cinquanta anys amb problemes per poder accedir al mercat laboral.Aquesta és la tercera edició i es divideix en quatre tallers repartits en sessions de tres dies."


"El programa també té el vessant del voluntariat corporatiu, ja que els qui imparteixen aquesta formació són empleats d'Endesa.Canviant Vides arriba a la seva tercera edició i l'any passat, de les 131 persones que van rebre aquesta formació, 78 van acabar trobant feina."

Un repàs al judici del procés independentista i una pinzellada a la decisió del govern espanyol de desbloquejar la inscripció de nadons de gestació subrogada a Kiev

Al programa també s'ha parlat de la segona setmana del judici dels líders independentistes, i de la decisió de l'executiu espanyol en relació els nadons de gestació subrogada a Ucraina amb Eulogi Broto, jurista i professor de l'institut Superior de Ciències Religioses de Barcelona.


Més actualitat

SOCIETAT

Anahita Nassir, politòloga iranocatalana: "Les dones són el motor de les revoltes a l'Iran"

L'activista del moviment 'Dona, Vida i Llibertat' destaca que el control sobre les dones ha sigut una de les eines del règim per controlar la societat

6 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Anna Bertran: "Dona molta esperança veure tanta dona guionista"

Anna Bertran

Parlem amb l'actriu Anna Bertran sobre 'El Grill', la darrera estrena teatral de la sala Flyhard sobre els problemes de la generació que ronda els 40 anys

6 març 2026

Redacció

feminisme

SOCIETAT

La Generalitat reclama una aposta efectiva per l'educació feminista a les escoles

La presidenta de l'Institut Català de les Dones demana treballar amb els joves, davant la "tergiversació de les pantalles"

6 març 2026

Redacció