En directe

La nit és nostra

RÀDIO ESTEL

Indira Ferrer, soprano: "Els oïents només han estar disposats a escoltar i a passar-ho bé!"

La soprano Indira Ferrer ha presentat aquest dimarts a la Fórmula Estel el concert Entre dos mars, un viatge entre Cuba i Catalunya, que es…

Publicat: 03/03/2015 10:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:32

Comparteix
La soprano Indira Ferrer ha presentat aquest dimarts a la Fórmula Estel el concert Entre dos mars, un viatge entre Cuba i Catalunya, que es representarà diumenge 8 de març al Casino L'Aliança del Poblenou.
RàdioEstel us convida a anar-hi sortejant 5 entrades dobles. Els passis tenen un preu de 5 euros per despeses d’expedició. Indira Ferrer us anima a acompanyar-la: “Només han de decidir-se, sortir de casa seva i estar disposats a escoltar i a passar-ho bé!”.
La soprano actua al costat del compositor i pianista Antoni Mas: “Ho fa fàcil tot: deixa parlar molt bé al cantant, l’acompanya, l’embolcalla. En el repertori la seva figura és cabdal, perquè totes les havaneres populars han estat arrengades per a veu lírica, per a mi. Cançons com La Rosina la sents d’una manera completament diferent. És el que fa curiós tot aquest viatge”.
Amics de RàdioEstel, aneu a veure en viu aquest espectacle! Teniu temps per participar en el sorteig fins divendres a les 8h. A les 9h direm els guanyadors a la Fórmula Estel.
Escolta l'entrevista a Indira Ferrer (minut 33'00'')

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Jumon Erra, Pol Sanuy i Assun Planas: "Si volem que la indústria del musical a casa nostra begui també de les nostres històries, s’ha de fer des de la base"

Jumon Erra, Pol Sanuy i Assun Planas

Parlem amb Jumon Erra, Pol Sanuy i Assun Planas sobre 'Un refugi al sol', un musical de creació pròpia que és un cant a la llibertat

14 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

PAPA LLEÓ

Pronòstic favorable per al papa Lleó XIV després de l’operació de pulmó

El Papa Lleó XIV (VATICAN MEDIA)

El pneumòleg Miquel Ferrer destaca que el tumor s’ha pogut extirpar completament, tot i que caldrà esperar els resultats definitius

14 octubre 2026

Glòria Romero, 

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Hèctor Claramunt i Mònica Pérez: "No cal anar a deprimir-se sempre al cinema"

Hèctor Claramunt

Parlem amb el director i guionista Hèctor Claramunt i l'actriu Mònica Pérez sobre 'Escape Room 2', la seqüela de l'èxit teatral fet pel·lícula

13 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias,