En directe

Fórmula Estel

INTERNACIONAL

"L'Iran està en una situació d'escac, totes les solucions són dolentes"

L'expert en Pròxim Orient, Ricard González, creu que l'Iran difícilment rebrà l'ajuda de la Xina i Rússia com a aliats

23 juny 2025

Redacció

Comparteix
Iran

L'Iran ha entrat de ple en la guerra del Pròxim Orient. L'expert Ricard González, però, considera que el país "està en una situació d'escac, totes les solucions són dolentes". En una entrevista a El Matí a Ràdio Estel, a més, considera que difícilment rebrà l'ajuda de la Xina i Rússia com a aliats. D'aquesta manera, apunta que el conflicte pot portar a una situació de guerra civil amb diferents tipus de milícies.

Per altra banda, González explica que l'Iran ha de decidir si accepta una rendició de posar fi al programa nuclear o treballar per construir la bomba atòmica. D'aquesta manera, exposa que "Trump ha fet l'aposta que l'Iran es rendirà, però si no passa se li pot girar en contra".

Recupera l'entrevista

Entrevista a Ricard González

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

Bea Fernández, Arrels Fundació: "El canvi climàtic té una conseqüència directe en les persones que viuen al carrer"

Arrels Fundació retreu que les administracions tenen polítiques de disgregació de les persones sense llar

13 febrer 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Alba Careta: "Un disc de música jazz és la foto d’un moment"

Alba Careta

Parlem amb la trompetista i cantant Alba Careta sobre el seu quart disc, 'Panical', que connecta terra, feminitat, energia i Nova Cançó

13 febrer 2026

Redacció

SOCIETAT

Amadeu Carbó: "El carnaval és cristià del tot, no té sentit sense la Quaresma al darrere"

L'historiador lamenta que els moments de transgressió del carnaval s'han anat perdent en les darreres dècades

13 febrer 2026

Redacció