En directe

El Matí a Ràdio Estel

AUDIOS

CULTURA

TEATRE

"Ara mateix, el teatre català és en un lloc molt conservador"

El dramaturg Iván Morales respon així al fet que les apostes de teatre considerades més arriscades es programin en sales petites i exhaureixin entrades per a totes les funcions el primer dia

15 abril 2024

Redacció

Comparteix

El dramaturg Iván Morales creu que "el teatre català és en un lloc molt conservador". Respon així al fet que algunes obres, considerades apostes més arriscades, es programin en sales petites i exhaureixin entrades per a totes les funcions el primer dia, eliminant el deure i la responsabilitat dels teatres públics d'acostar la cultura a tothom.

El director Iván Morales, als estudis de Ràdio Estel
El director Iván Morales, als estudis de Ràdio Estel | RÀDIO ESTEL

Morales dirigeix actualment 'El dia del Watusi' al Teatre Lliure de Gràcia, des del dimecres 17 d'abril i fins al 5 de maig, i totes les entrades estan exhaurides. Amb un repartiment de luxe, amb Enric Auquer, Guillem Balart, Bruna Cusí i Vicenta Ndongo, entre d'altres, el dramaturg reconeix que el seu projecte estava concebut per a sales petites, però que programar d'altres més innovadores en espais més reduïts pot deixar de banda el servei públic d'alguns teatres.

Escolta tota l'entrevista!

Iván Morales, dramaturg: "Ara mateix, el teatre català és en un lloc molt conservador"

0:00 / 0:00

Més actualitat

POLÍTICA

Els dubtes que poden resoldre la desclassificació de documents del 23-F

El Catedràtic d'Història Contamporània de la UAB, Pere Ysàs, destaca la necessitat d'una llei de secrets oficials

25 febrer 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Màrius Serra: "Les xarxes socials són un àmbit de ficció"

Màrius Serra

Parlem amb el periodista i escriptor Màrius Serra sobre 'El mal entès', la seva darrera novel·la plena d’incerteses, de dolor i humor

25 febrer 2026

Redacció

ARQUEBISBAT DE BARCELONA

RELIGIÓ

Cardenal Omella: "Donem les gràcies al papa Lleó XIV per inaugurar la Torre de Jesucrist de la Sagrada Família"

Primer pla del cardenal Joan Josep Omella

L'arquebisbe de Barcelona mostra la seva satisfacció de la visita del papa Lleó XIV aquest mes de juny a Barcelona

25 febrer 2026

Redacció