En directe

De Sant Fructuós a Sant Pacià

SOCIETAT

Ivonne Griley, nova directora d’Afers Religiosos

La nova directora general d’Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya, que depèn del Departament de Justícia, és Ivonne Griley i Martínez.  Nascuda a Barcelona…

8 juny 2021

Redacció

Comparteix
La nova directora general d’Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya, que depèn del Departament de Justícia, és Ivonne Griley i Martínez
Nascuda a Barcelona el 1964 és filòloga i lingüista, i succeeix Xavier Bernadí, que exercia el càrrec de director general en funcions. El seu currículum està especialitzat en matèria lingüística i en gestió d’administracions públiques.
La nova directora ja havia format part de l’equip tècnic de la direcció general d’Afers Religiosos durant els governs del tripartit, com a responsable de coordinació i suport a la gestió.
Des del març del 2014 ha estat consellera del Consell de l’Audiovisual de Catalunya; sostsdirectora general de Política Lingüística entre el 1996 i el 2004 i directora general del 2011 al 2013.
La seva feina ha vetllat per fomentar el respecte a les diferents opcions i manifestacions polítiques, socials, culturals i religioses de Catalunya, i perquè s’apliquessin en els programes audiovisuals les directrius i recomanacions d’aquest organisme pel que fa al tractament del fet religiós.
La setena responsable de la direcció general d’Afers Religiosos va militar a Convergència Democràtica de Catalunya i ha dedicat molts esforços en el camp de la normalització lingüística i el reconeixement de la llengua catalana  amb entitats com Plataforma per la Llengua i Òmnium Cultural.

Més actualitat

ENTREVISTES

TV I SÈRIES

Anna Callís: "A Masterchef has d'estar entregada al joc"

Anna Callís

Entrevistem a Anna Callís, comunicadora i finalista de Masterchef, sobre l'aventura que l’ha portat de les xarxes a la televisió

11 juliol 2025

Redacció

Sense categoria

Plataforma per la Llengua: “Hi ha molta ràbia en l’obra de teatre contra el català. Va ser molt dolorós i desagradable”

La directora de l’entitat, Rut Carandell, valora l’obra de teatre contra el català que va contractar l’Ajuntament de Barcelona durant la presentació de l’informe de l’Observatori de les Discriminacions

11 juliol 2025

SOCIETAT

Ecologistes de Catalunya asseguren que el Departament d'Agricultura menteix en la prevenció de l'incendi a la Segarra

L'entitat deuncia que el Departament va baixar el pla de prevenció a Alfa 2

11 juliol 2025

Redacció