En directe

Fórmula Estel

POLÍTICA

Sense categoria

SOCIETAT

Javier Pacheco: "Confio que en tres dies es concretaran les empreses per substituir Nissan"

En una entrevista a 'El Matí a Ràdio Estel', el secretari general de CCOO de Catalunya defensa el projecte de manteniment de vehicles militars blindats del consorci Tess Defence.

14 desembre 2021

Redacció

Comparteix

El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, confia que el 17 de desembre estigui "aclarida la situació de les empreses que poden formar el procés de reindustrialització de Nissan". En una entrevista a 'El Matí a Ràdio Estel', Pacheco ha comentat que "la retirada de l'empresa Great World Motors es contemplava i, per això, han estat treballant amb plans alternatius". Per això, s'ha mostrat optimista i ha demanat paciència als més de 1.700 treballadors afectats pel tancament de les tres plantes de la companyia japonesa a Catalunya previst pel 31 de desembre. "Penso que hi ha possibilitats reals de poder acabar els pròxims dies amb la definició d'un projecte i lligar-ho amb un acord abans del 31 de desembre", ha manifestat.

"Penso que hi ha possibilitats reals de poder acabar els pròxims dies amb la definició d'un projecte i lligar-ho amb un acord abans del 31 de desembre.

Sobre el projecte del consorci Tess Defence, que planteja el manteniment de vehicles militars blindats, Pacheco ha defensat que "no s'ha de descartar cap projecte que doni llocs de feina i estabilitat laboral". Per això, ha criticat que el Govern català l'hagi rebutjat. "Entenc la incomoditat de la Generalitat, però no podem plantejar-nos l'alternativa de deixar 600 famílies al carrer perquè posem la nostra ètica i ideologia per sobre del pa d'aquestes persones", ha sentenciat.

Entrevista a Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

0:00 / 0:00

Més actualitat

ESGLÉSIA MÓN

Cristóbal López: "És immoral que alguns polítics que es declaren catòlics vegin els musulmans com uns enemics"

El cardenal i arquebisbe de Rabat diu a Ràdio Estel que la imatge de pastors evangèlics pregant amb Donald Trump és "un atemptat contra la nostra fe"

13 març 2026

Ignasi Miranda

CULTURA

ENTREVISTES

Pau Roca i Carmen Marfà: "És impossible que una obra de teatre faci molta por"

L'actor i la dramaturga de 'La presència' exposen la combinació entre la comèdia i el terror de l'obra

13 març 2026

Redacció

SOCIETAT

Núria Sastre, advocada: "El règim tancat és contraindicat per a les persones que pateixen de salut mental, mai milloraran a la presó"

L'advocada apunta que hi hauria d'haver un informe previ de cada persona jutjada per detectar si és adient el seu internament a la presó

13 març 2026

Redacció