En directe

El Matí a Ràdio Estel

RÀDIO ESTEL

Joan #BonaNit: "Aniré als afores de la presó fins que surtin"

Segur, segur, que si et dic que hi ha un jove que cada nit es presenta als afores del centre penitenciari de Lledoners a dir…

8 novembre 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
Segur, segur, que si et dic que hi ha un jove que cada nit es presenta als afores del centre penitenciari de Lledoners a dir bona nit als presos independentistes... saps de qui parlem... Joan Bonanit, un jove anònim de 23 anys:
“Quan es va acabar la concentració del 4 de juliol vaig anar a la part del darrera, vaig començar a cridar consignes independentistes i de llibertat, i vaig veure que els presos em responien. I vaig decidir venir jo cada dia”. Joan Bonanit ha afegit: “Portaré 128 nits, plogui, faci vent, vingui un huracà o el que sigui. Aniré als afores de la presó fins que surtin”
"És un canvi de 180º"
Aquest dijous en el programa A Primera Hora també hem parlat de l’impost lligat a les hipoteques amb Benja Anglès, professor de dret financer i tributari de la UOC: “És un canvi de 180º però no hi haurà efectes retroactius, i donarà temps als bancs d’incorporar aquest nou cost dins de les factures”.
Carme Munté, cap de redacció de Catalunya Cristiana per saber les novetats que ens porta el darrer número del setmanari.
Pots escoltar A Primera Hora

Més actualitat

ECONOMIA I FINANCES

FACUA reclama un topall de preus per limitar els efectes de la guerra

L'efecte immediat de la guerra ha sigut l'augment de preu de la gasolina, però es preveu que acabi repercutint en més sectors

12 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Elisenda Carod: “La conciliació no existeix per a les mares”

Elisenda Carod

Parlem amb la periodista i mare Elisenda Carod sobre el seu nou llibre 'La mare dels ous. L’antimanual per a moments de desesperació'

12 març 2026

Redacció

SANITAT

Els professionals sanitaris denuncien un augment d'amenaces i agressions dels pacients

Elvira Bisbe, presidenta del Col·legi de Metges de Barcelona, lamenta que cada cop es troben en una situació més difícil per exercir la professió

12 març 2026

Redacció