En directe

El Matí a Ràdio Estel

AUDIOS

Més de 400 joies robades esperen a les comissaries dels Mossos que algú les reclami

Un sergent d'investigació de la comissaria de Sants-Montjuïc explica com recuperar-les

21 setembre 2023

Redacció

Comparteix

Aquestes són algunes de les joies robades que tenen a la comissaria de Sants-Montjuïc (Barcelona) i que esperen amb una foto al web dels Mossos d'Esquadra que algú les reclami per poder-es retornar.

La redactora de 'La Caravana' Olma Giró parla amb un sergent d'investigació (vol conservar l'anonimat) d'aquesta comissaria, que ha recuperat unes 150 joies que prèviament havien estat robades. Però no és l'única.

Descobrim com es poden recuperar, quantes en custodien, quines són les que més roben i la percepció de seguretat dels veïns i veïnes del districte.

Entrevista a un sergent d'investigació dels Mossos d'Esquadra

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Mireia Portas, Lluís Marquès i Annabel Totusaus: "Ens agradaria que el que ha passat amb 'Ànima' es pugui repetir"

TEATRE-BARCELONA-Anima-8-1-1100x733

Parlem amb els actors Mireia Portas, Lluís Marquès i Annabel Totusaus sobre 'Ànima', el musical de creació pròpia que ha estat un èxit

20 maig 2026

Redacció

SOCIETAT

Pedro Cano: "Hem d'ampliar les possibilitats d'atenció i dependència de la gent gran"

El director de la Gent Gran de la Generalitat desgrana les línies mestres del nou equip del Departament de Drets Socials

20 maig 2026

Redacció

POLÍTICA

Acord pels pressupostos: entre la necessitat i els dubtes de la línia orbital ferroviària

Salvador Illa i Oriol Junqueras han segellat l'acord pels pressupostos de la Generalitat, a l'espera de l'aprovació per part dels Comuns

19 maig 2026

Redacció