En directe

El Matí a Ràdio Estel

AUDIOS

Més de 400 joies robades esperen a les comissaries dels Mossos que algú les reclami

Un sergent d'investigació de la comissaria de Sants-Montjuïc explica com recuperar-les

21 setembre 2023

Redacció

Comparteix

Aquestes són algunes de les joies robades que tenen a la comissaria de Sants-Montjuïc (Barcelona) i que esperen amb una foto al web dels Mossos d'Esquadra que algú les reclami per poder-es retornar.

La redactora de 'La Caravana' Olma Giró parla amb un sergent d'investigació (vol conservar l'anonimat) d'aquesta comissaria, que ha recuperat unes 150 joies que prèviament havien estat robades. Però no és l'única.

Descobrim com es poden recuperar, quantes en custodien, quines són les que més roben i la percepció de seguretat dels veïns i veïnes del districte.

Entrevista a un sergent d'investigació dels Mossos d'Esquadra

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Els Atrapasomnis: "Encara ens estem canviant a la furgoneta i anant als lavabos dels bars"

Malva Vila i Jordi Masferrer reclamen que les condicions dels grups familiars s'equiparin a les dels grups de nit

24 març 2026

Redacció

ENTREVISTES

RELIGIÓ

Vicens Lozano: "Lleó XIV té la intenció clara d'establir ponts de diàleg"

El periodista de TV3 expert vaticanista publica 'Ombres sota la cúpula', en què narra les lluites de poder al Vaticà en l'elecció del papa Lleó XIV

24 març 2026

Redacció

SOCIETAT

Entre la pluja i el pol·len: claus d’una primavera al·lèrgica

Jordina Belmonte explica que l'hivern fresc i plujós ha ajudat a créixer les plantes i que en florir tinguin molta energia

23 març 2026

Redacció