En directe

Sense distància

Sense categoria

Jordi González: "La gent només és fidel al seu perfum i a la seva emissora de ràdio"

El 13 de febrer se celebra el Dia Mundial de la Ràdio, per a molts, el mitjà de comunicació més actiu, immediat i fidel que existeix

13 febrer 2023

Redacció

Comparteix

El programa 'El Matí a Ràdio Estel' ha organitzat una tertúlia per reivindicar el present i el futur de la ràdio amb persones que han sumat en aquest mitjà i han ajudat que la ràdio continuï sent vital per a molta gent. Per a Jordi González, que ha estat director i presentador de diversos programes, la ràdio "és un mitjà que sempre sobreviurà, perquè la gent li és fidel com li és fidel al seu perfum o a la seva marca de cigarretes".

Segons Elisenda Roca, amb més de 40 anys d'experiència en aquest mitjà, "la ràdio té molt bona salut i et permet fer coses que la imatge t'impedeix fer".

Elisenda Roca: "La ràdio té molt bona salut i et permet fer coses que la imatge t'impedeix fer"

Per a Jofre Llombart, subdirector de Rac1 i Rac105 del 2019 al 2022, "la ràdio ha sobreviscut a tots aquells obstacles que se li han anat posant per davant i ho seguirà fent tal i com s'ha adaptat a la televisió, a internet i a les xarxes socials".

Jofre Llombart: "La ràdio sobreviurà a tots els obstacles"

El director de Ràdio Estel, Toni Hervás, ha destacat la importància d'adaptar-se als nous canals i que els mitjans siguin multiplataforma.

Toni Hervás: "És important adaptar-se als nous canals i que els mitjans siguin multiplataforma

Pel director de Catalunya Ràdio del 1995 al 2002, Joan Maria Clavaguera, el futur del mitjà està garantit perquè ha sabut innovar-se. Clavaguera ha dit que "la ràdio ha tingut una capacitat extraordinària de regenerar-se com a producte al llarg de la història".

Joan M. Clavaguera: "La ràdio ha tingut una capacitat extraordinària de regenerar-se com a producte al llarg de la història".

RECUPERA TODA LA CONVERSA SOBRE LA RÀDIO AQUÍ:

La tertúlia que commora el Dia Mundial de la Ràdio a Ràdio Estel

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Bernat Quintana i Diego Braguinsky: "L'ambient d'una companyia és clau per a la complicitat a escena"

Bernat Quintana i Diego Braguinsky

Parlem amb els actors Bernat Quintana i Diego Braguinsky sobre 'La ratonera', actualment al Teatre Apolo de Barcelona, dirigida per Ignasi Vidal

10 abril 2026

Redacció

ENTREVISTES

Alberto Gómez: "Escriure una carta a mà és terapèutic"

L'editor de 'Cartes d'amor' destaca els grans beneficis i emocions que desperten les cartes escrites a mà

10 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Chantal Aimée: "Si féssim boicot a marques pro-Israel en massa, tindria un pes"

Chantal Aimée

Parlem amb l'actriu Chantal Aimée sobre l'obra 'Retorn a Haifa' de l'escriptor Ghassan Kanafani, actualment representada al Heartbreak Hotel

9 abril 2026

Redacció