En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

Jordi Muñoz, advocat: "Tots hauríem de fer documents preventius"

Fa unes setmanes parlàvem dels maltractaments a gent gran. Aquest dimarts a la Fórmula Estel hem parlat amb l’advocat Jordi Muñoz d’alguns documents que ajuden…

1 juny 2016

@BorjaDeMaria

Comparteix
Fa unes setmanes parlàvem dels maltractaments a gent gran. Aquest dimarts a la Fórmula Estel hem parlat amb l’advocat Jordi Muñoz d’alguns documents que ajuden a prevenir el maltractament a les persones grans o en cas de pèrdua de capacitats: "A vegades es parla de documents preventius per gent gran, però totes les persones ho hauríem de fer, perquè qualsevol de nosaltres podem perdre la capacitat de decidir en qualsevol moment, per una enfermetat o accident"
Els 3 documents preventius són:
- AUTOTUTELA: Qui vull que sigui el meu tutor en l'àmbit personal, econòmic i de salut, quan s'inicia un procès judicial de discapacitat.
- PODER PREVENTIU: Les persones del meu voltant no caldrà que iniciïn cap procès de discapacitat.
- NOMENAMENT D’UN ASSISTENT: Proposo que una persona em complementi en determinades coses: com recollir diners, proves mèdiques. L'assistent està controlat pel jutge per evitar abusos o engany.
Pròximament a la Fórmula Estel seguirem parlant de documents que ajuden a prevenir el maltractament a les persones grans o en cas de pèrdua de capacitats. Per a més informació, consulteu Bon Tracte.
Escolta l'entrevista a l'advocat Jordi Muñoz (minut 30)

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Ravina Reventós i Javier Beltrán: "Hi ha obres que han de ser incòmodes pel públic"

Ravina Reventós i Javier Beltrán

Parlem amb els intèrprets Javier Beltrán i Ravina Raventós sobre 'L’autora' una obra d’Ella Hickson dirigida per Anna Serrano Gatell al Lliure de Gràcia

13 maig 2026

Redacció

PAPA LLEÓ

Trobada amb Felip VI, pregària i processó amb 200 bisbes: primers detalls de l'acte de Lleó XIV a la Sagrada Família

El president de la Junta Constructora destaca que les visites papals han donat l'impuls a la tasca de Gaudí de promoure la fe

13 maig 2026

Redacció

EDUCACIÓ

USTEC reclama una proposta del Govern de "millores reals" per desencallar el conflicte

Iolanda Segura, portaveu del sindicat, anuncia que portaran als tribunals la infiltració de Mossos d'Esquadra en una assemblea de docents

13 maig 2026

Redacció