En directe

La taula de l'Evangeli

ACTUALITAT

MOBILITAT

Jordi Puigneró, sobre Rodalies: "De què serveix tenir un servei gratuït si no funciona?"

El portaveu de RENFE, Antonio Carmona, avança que les demores es mantindran durant el dia

9 setembre 2022

Redacció

Comparteix

Jordi Puigneró, vicepresident de la Generalitat i conseller de polítiques digitals i territori, ha assegurat en una entrevista al programa 'El Matí a Ràdio Estel' que "l'única solució és que Rodalies-Renfe traspassi els seus serveis a Catalunya". El vicepresident ha reiterat que "no serveix de res tenir un servei gratuït si no funciona". Tot això després de l'avaria d'aquest matí que ha impedit la circulació de trens de Rodalies i de Llarga Distància que circulaven per via convencional.

Jordi Puigneró, vicepresident de la Generalitat de Catalunya
Jordi Puigneró, vicepresident de la Generalitat de Catalunya

L'única solució és que Rodalies-renfe traspassi els seus serveis a Catalunya"

Per la seva part, el portaveu de Renfe, Antonio Carmona, també en una entrevista a Ràdio Estel, ha demanat disculpes a tots els usuaris afectats per l'avaria, i ha detallat que no havia viscut mai una situació d'aquest tipus. El portaveu de Renfe assegura que els retards es mantindran durant el dia d'avui, i ha demanat als usuaris que tinguin paciència. Carmona també ha apuntat que aquells viatgers que ho vulguin poden presentar reclamacions a l'Atenció al Client.

"Demano disculpes a tots els usuaris afectats per l'avaria", ha dit el portaveu de Renfe, Antonio Carmona

A més, la portaveu d'Adif, Mar Ruiz, ha detallat que la normalitat al servei tardarà a arribar i que "durant tot el matí i bona part de la tarda encara hi haurà retards i potser alguna cancel·lació".

ESCOLTA LES ENTREVISTES

Jordi Puigneró, vicepresident del Govern i conseller de polítiques digitals i territori

0:00 / 0:00

Antonio Carmona, portaveu de Renfe

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

La Fundació Josep Carreras, salvavides del Manel davant la crisi d'habitatge

La Fundació ha ajudat al pacient a trobar una llar temporal a causa del trasllat de la seva dona i cuidadora

22 maig 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Obeses: "Els paradigmes són per trencar-se i per confrontar-s'hi"

Obeses

Parlem amb Arnau Tordera i Jaume Coll, membres del grup Obeses, sobre 'Diàstole', el segon volum que completa 'l’Ai al Cor', el seu sisè disc

22 maig 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

ESGLÉSIA ESPANYA

ESGLÉSIA MÓN

PAPA LLEÓ

RELIGIÓ

ÚLTIMA HORA | Viatge apostòlic del papa Lleó XIV a Catalunya

Des de Ràdio Estel us oferim la informació més rellevant del viatge apostòlic de Lleó XIV a Catalunya amb entrevistes als protagonistes

22 maig 2026

Redacció