En directe

Fórmula Estel

ESGLÉSIA CATALUNYA

Jordi Roglà deixa la direcció de Càritas diocesana de Barcelona

Jordi Roglá de Leuw deixarà la direcció de Càritas diocesana de Barcelona a final d'aquest curs. Després de 10 anys de fructuosa i eficaç dedicació…

19 juny 2014

Redacció

Comparteix

Jordi Roglá de Leuw deixarà la direcció de Càritas diocesana de Barcelona a final d'aquest curs. Després de 10 anys de fructuosa i eficaç dedicació a l'entitat, així com al guiatge i traspàs d’activitats de les diòcesis germanes de Sant Feliu de Llobregat i de Terrassa, el cardenal Lluís Martínez Sistach, arquebisbe de Barcelona, ha acceptat finalment la seva voluntat de ser rellevat. Tot i que feia dos anys que havia demanat el relleu, Roglà ha comptat amb el recolzament institucional atesa la seva generositat i dedicació a la tasca de Càritas.

Jordi Roglá es va fer càrrec de la direcció de Càritas l’any 2004 i des d’aleshores ha prestat els seus serveis professionals en aquesta organització fent més àmplia i efectiva la tasca social de l’Església. Durant aquest període de grans dificultats i forta crisi econòmica, Roglà ha aconseguit donar un caire de presència pública i social a la tasca de l’entitat, vinculada als problemes més punyents avui dia, particularment amb els més desvalguts de la nostra societat.

El cardenal Lluís Martínez sistach agraeix efusivament l’aportació i dedicació de Jordi Roglà en aquests 10 anys d’especial lliurament a una tasca tant important de l’Església diocesana.

Interinament exercirà les funcions de director l’actual Delegat diocesà de Càritas, Mn. Salvador Bacardit, fins el nomenament de un nou director.

Més actualitat

PAPA LLEÓ

La intel·ligència artificial, epicentre de la primera encíclica de Lleó XIV

El Pontífex ha posat damunt la taula la necessitat de regular la intel·ligència artificial per no substituir l'ésser huma

15 maig 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Roc Bernadí: "El teatre públic ha de donar més oportunitats amb càstings oberts"

Roc Bernadí

Parlem amb l'actor Roc Bernadí sobre 'Abraça’m fins que m’adormi', una peça teatral escrita per Cesc Colomina a la Sala Beckett fins el 24 de maig

15 maig 2026

Redacció

MOBILITAT

SOCIETAT

David Pujol, l'usuari de Rodalies que reclama més de 9.000 € pels retards

El jove estudiant retreu que el servei continua fallant i no es proporciona informació als usuaris

15 maig 2026

Redacció