En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

Josep Miró i Ardèvol, president d'E-Cristians: "Cal fer un pas endavant en defensa de la família i contra la discriminació"

E-Cristians, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona i FundSocial (Fundació pel Desenvolupament Humà i Social), ha organitzat per a aquest dissabte, a Barcelona, una…

11 desembre 2014

Redacció

Comparteix
E-Cristians, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona i FundSocial (Fundació pel Desenvolupament Humà i Social), ha organitzat per a aquest dissabte, a Barcelona, una jornada que el president de l'entitat catòlica, Josep Miró i Ardèvol, ha definit aquest dijous com "un fòrum per preparar i afrontar diferents prioritats de cara a l'any vinent, sobretot la qüestió de la discriminació, que ha de ser global i no només per a col·lectius específics, i també la família". En una entrevista a Fórmula Estel de Ràdio EstelMiró i Ardèvol ha assegurat que "cal donar un pas endavant també en la defensa de polítiques a favor de la família, amb una llei integral que vagi més enllà de l'assistència, perquè estem parlant d'una institució bàsica que genera un gran benestar social i ofereix gran potencialitats econòmiques"
La trobada, que es farà a partir de les 10 del matí aquest dissabte a l'Hotel Catalonia Plaça Catalunya, a Barcelona (carrer Bergara, 11), inclourà una ponència del filòsof i teòleg Francesc Torralba, que plantejarà la qüestió de la discriminació, una segona del president del Fòrum de la Família, Benigno Blanco, sobre la institució familiar com a resposta, i una tercera de l'expert en fiscalitat de la Generalitat Joan Iglesias
Finalment, el mateix president d'E-Cristians tancarà les sessions amb una exposició de propostes concretes per a l'acció. "Aquesta reflexió de dissabte està motivada per ampliar el debat i el diàleg global de cara a definir la necessitat que existeixi, en les nostres institucions polítiques, un espai social cristià", ha afegit Josep Miró i Ardèvol. En aquesta línia, ell mateix farà l'última ponència de la jornada, centrada precisament en la necessitat de noves polítiques socials i econòmiques. Per apuntar-se a la jornada, es pot enviar un e-mail a l'adreça secretaria@e-cristians.net o bé trucar al telèfon 93 206 08 83.
Es por escoltar aquí (a partir del minut 31'00") tota l'entrevista a Josep Miró i Ardèvol.

Més actualitat

SOCIETAT

Anahita Nassir, politòloga iranocatalana: "Les dones són el motor de les revoltes a l'Iran"

L'activista del moviment 'Dona, Vida i Llibertat' destaca que el control sobre les dones ha sigut una de les eines del règim per controlar la societat

6 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Anna Bertran: "Dona molta esperança veure tanta dona guionista"

Anna Bertran

Parlem amb l'actriu Anna Bertran sobre 'El Grill', la darrera estrena teatral de la sala Flyhard sobre els problemes de la generació que ronda els 40 anys

6 març 2026

Redacció

feminisme

SOCIETAT

La Generalitat reclama una aposta efectiva per l'educació feminista a les escoles

La presidenta de l'Institut Català de les Dones demana treballar amb els joves, davant la "tergiversació de les pantalles"

6 març 2026

Redacció