En directe

Fórmula Estel

ECONOMIA I FINANCES

POLÍTICA

Josep Reyner: "L'objectiu no és ser diferents, sinó tenir un sistema de finançament just"

El president de la Comissió d'Economia Catalana del Col·legi d'economistes de Catalunya considera que cal definir què vol dir 'quota de solidaritat' en el finançament singular

30 juny 2025

Redacció

Comparteix
Finançament

Generalitat i govern estatal s'han donat temps fins al 14 de juliol, dia en què es trobarà la comissió bilateral, per definir els acords del finançament singular. Josep Reyner, president de la Comissió d'Economia Catalana del Col·legi d'economistes de Catalunya exposa que "l'objectiu no és ser diferents, sinó tenir un sistema de finançament just". En una entrevista a El Matí a Ràdio Estel considera que cal definir què vol dir 'quota de solidaritat'.

Sobre la reunió d'aquí dues setmanes, apunta que s'hauria de definir com es traspassa l'irpf i calendaritzar les modificacions de la llei que comporta.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Josep Reyner

0:00 / 0:00

Més actualitat

Sense categoria

Ignasi Miranda: “El nou Sense Distància tindrà una secció sobre cristians perseguits i que viuen situacions difícils arreu del món”

Ignasi Miranda

Parlem amb Ignasi Miranda, que a partir del setembre continuarà al capdavant de l’informatiu social i religiós Sense Distància

11 agost 2025

RÀDIO ESTEL

Mercè Raga: “El Matí a Ràdio Estel aposta per un format renovat que mantindrà l’essència pròxima i reflexiva”

Mercè Raga

Parlem amb Mercè Raga, que a partir del setembre es posarà al capdavant de l’informatiu El Matí a Ràdio Estel

28 juliol 2025

RÀDIO ESTEL

La música i els serveis litúrgics destaquen a la programació d’estiu de Ràdio Estel

Aquest estiu, continua connectat a Ràdio Estel amb la programació d’estiu 2025

18 juliol 2025

Redacció