Aquest dijous, a A Primera Hora, Tica Font, membre del Centre Delàs d'Estudis per la Pau, ha parlat de la Junta de seguretat que es farà avui a les 12 del migdia amb la polèmica dels llaços grocs sobre la taula: “La població catalana està molt divida en aquests temes, però a la Junta l’important són els temes que afecten a la seguretat física de les persones (terrorisme, trata, crim organitzat i accidents de tràfic), i el gran repte és incorporar als Mossos d'Esquadra als treballs de terrorisme i crim organitzat”.
També Joan Trias ha entrevistat el President de La setmana del llibre en català, Joan Sala: "La fira no és només vendre, sinó mostrar la producció catalana, que hi ha de tot". La 36 edició Setmana del Llibre en català comença divendres a l’Avinguda de la Catedral de Barcelona amb desenes i desenes d’activitats i milers de propostes literàries.
I els dijous parlarem amb Carme Munté, cap de redacció de Catalunya Cristiana, del darrer numero del setmanari.
Més actualitat
"A Turquia trobarem destrucció, gent passant-ho molt malament i un escenari que no se li desitja a ningú"

Pere Frutos és el fundador de l'ONG K-9 Creixell, una unitat canina de rescat i salvament formada per voluntaris que viatja a Turquia per buscar supervivents del terratrèmol sota la runa
7 febrer 2023
Redacció, 
"La pastilla per deixar de fumar no és una vareta màgica, hi ha d'haver voluntat acompanyada d'un tractament psicològic"

El doctor Esteve Fernández ha explicat a Ràdio Estel que el Todacitan impedeix tenir síndrome d’abstinència i evita que el fumador tingui sensacions agradables a l’hora de fumar
6 febrer 2023
Redacció,