Completem setmana amb la notícia que Carles Puigdemont, Ada Colau, Carme Forcadell i Oriol Junqueras han enviat una carta a Mariano Rajoy i al Rei Felip VI per a arribar a un acord perquè els catalans puguin votar en un referèndum.
Sobre la mateixa s’ha pronunciat Jordi Gaseni, vicepresident de l’Associació de Municipis per a la Independència: "Vam dir des del principi que estàvem disposats a tot, fins i tot, fins i tot, a pactar (...) Això segur que no passarà. És un tràmit que s'ha de fer". S’ha afegit a la conversa Miquel Buch, president de l’Associació Catalana de Municipis: "Som un. Malgrat les diferències ideològiques d'un país divers i ric, sempre hem buscat el diàleg. És l'enèssima missiva que enviem, i esperem que l'Estat espanyol obri els ulls. És un exemple més que a Catalunya anem units. És un exemple més de democràcia".
Més actualitat
ESGLÉSIA MÓN
Cristóbal López: "És immoral que alguns polítics que es declaren catòlics vegin els musulmans com uns enemics"

El cardenal i arquebisbe de Rabat diu a Ràdio Estel que la imatge de pastors evangèlics pregant amb Donald Trump és "un atemptat contra la nostra fe"
13 març 2026
Ignasi Miranda, 
SOCIETAT
Núria Sastre, advocada: "El règim tancat és contraindicat per a les persones que pateixen de salut mental, mai milloraran a la presó"

L'advocada apunta que hi hauria d'haver un informe previ de cada persona jutjada per detectar si és adient el seu internament a la presó
13 març 2026
Redacció, 

