En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

La Diada, el retorn a les aules i el que ha de venir

Dimarts 12 de septembre, l’endemà de La Diada, Ja Era Hora ha explicat les notícies d’ahir, però també les que estan per passar.  En el…

Publicat: 12/09/2017 09:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:30

Comparteix
Dimarts 12 de septembre, l’endemà de La Diada, Ja Era Hora ha explicat les notícies d’ahir, però també les que estan per passar. 
En el resum informatiu de les 8 hem fet una roda de mitjans comarcals (diarimesdigital, se7accents.cat, Girona, Lleida i Andorra); Rogelio Rengel de Don Balón ens ha fet la prèvia de la Champions i Juan García, d’Economia Digital, ha explicat: "La Diada provoca poques dades noves: el problema continua existint, igual de gros o de petit. Unes forces indepentistes molt mobilitzades però que es mostren incapaces de guanyar nous adeptes. El món econòmic no disposa de noves dades".
Marta Burguet, doctora en pedagogia i professora de la Facultat d’Educació de la UB, ha narrat a La Tria: "Hores d'ara molts alumnes estan entrant a les seves aules: espero que amb il·lusions renovades. Un curs amb reptes".
A la tertúlia ens han acompanyat Ricard Fernández Déu, Miquel Giménez i Agustí Colomines, que han parlat de la tornada al cole, de la història recent de Catalunya, del conflicte Catalunya-Espanya i de la posició d'Ada Colau per al referèndum independentista. Especialment crític ha estat Colomines, que ha expressat: "Tot el que s'explica de Tarradellas és una grandíssima mentida: el que diuen els post-UCD, Ciutadans, PSOE..."
Recupera el programa

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Anna Romeu: "Les PAS hem d'entendre que captar un gest no vol dir que l'entenguem"

La psicòloga, autora de 'La força de la sensibilitat', exposa com conviure en el dia a dia sent una persona altament sensible

29 octubre 2026

Joan Trias, 

MOBILITAT

SOCIETAT

Joan Amorós, enginyer industrial: "El sistema ferroviari és bastant antiquat"

El president de FERRMED exposa que el centre de control d'Atotxa sí que poden saber on són tots els trens, però el maquinista no

29 octubre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga, 

ESGLÉSIA

PAPA LLEÓ

El papa Lleó XIV expressa el seu condol per les víctimes de l’accident ferroviari de Toledo

El Pontífex ha confessat que està “vivament afligit en conèixer la dolorosa notícia del tràgic accident ferroviari” que ha causat nombroses víctimes i ferits

29 octubre 2026

Mercè Alonso,