En directe

Missa conventual de Montserrat

FÓRMULA ESTEL

"La faceta de l’ésser és la que impulsa totes les altres"

La trobada interna amb nosaltres mateixos no es construeix amb un dia ni amb dos. És un camí. Jordi Palou-Loverdos, advocat, mediador internacional i membre…

16 maig 2017

@BorjaDeMaria

Comparteix
La trobada interna amb nosaltres mateixos no es construeix amb un dia ni amb dos. És un camí. Jordi Palou-Loverdos, advocat, mediador internacional i membre de l’equip impulsor de la Casa de l’Ésser, defensa que “la faceta de l’ésser és la que impulsa totes les altres”, i sosté: “Si la nostra força exterior està basada en idees, amb emocions, que no parteixen del centre, de l’ésser, no deixen de ser accions, que és el que ens convida des de petits, que és sobretot, a fer”.
La Casa de l’Ésser és un col·lectiu de persones de perfils diversos: pensadors, acadèmics, persones d’acció, persones públiques i persones anònimes, que proposen aprendre a ésser. La vicepresidenta, Gina Aran, ha explicat aquest divendres a la Fórmula Estel quines són les claus pel camí interior: “Coherència interna i externa: ens hem de conèixer nosaltres mateixos per després transmetre i projectar una coherència cap als altres, i que, alhora, el vincle amb els altres també generi un valor, felicitat, concòrdia, i que puguem tots plegats constituir aquest ésser d’una manera més plena, més harmònica, més feliç. Al final es tracta de veure la persona des d’un enfocament multidimensional”.
Escolta l’entrevista sencera (minut 50)

Més actualitat

ENTREVISTES

'De Montserrat a Montserrat': La travessa que uneix el Monestir amb el Carib

Bernat Hervàs i David Boixeda expliquen les peripècies per arribar al Carib i la seva connexió amb la Mare de Déu

12 juny 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Toni Mata: "Els diners són una eina de poder i dominació"

Toni Mata

Parlem amb l'escriptor Toni Mata sobre el seu tercer llibre 'El centre del món' que ha rebut el XVè premi Carlemany per al foment de la lectura

12 juny 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

SOCIETAT

Marta Otzet: "Volíem transmetre l'agraïment a totes les generacions que han fet possible la Sagrada Família"

La directora de Cultura i Acció Socioeducativa de la Sagrada Família mostra la preocupació que tenien d'expressar el sentit de l'obra de Gaudí

12 juny 2026

Redacció