En directe

Cocodril Club

JUSTÍCIA

La família d’Helena Jubany confia arribar a judici per tancar el dol

La jutgessa ha de decidir si envia el cas a judici després d'obtenir noves proves

Publicat: 25/09/2025 11:02 Actualitzat: 18/01/2026 21:03 per Redacció

Comparteix
Jutjats de Sabadell

El cas d'Helena Jubany ha agafat una nova dimensió en descobrir-se noves proves d'ADN. Ara, la jutgessa de Sabadell ha reobert el cas i ha de decidir si arriba a judici. A més, això permet que no hi hagi perill de prescripció del cas. Joan Jubany, germà de l'Helena, exposa que aquestes proves calia donar-li el valor forense que han obtingut. "Les proves d'ADN ja són un altre nivell i ubiquen sense dubte a una persona a l'escenari del crim", relata a El Matí a Ràdio Estel. La persona investigada és Ana Echaguibel, qui ja ho va estar fa uns anys.

La família està "esperançada" que puguin tancar el dol esperant saber què li va passar. "Ens agradaria que el judici fos aviat, però sabem els temps de la justícia" manifesta. Tot el camí judicial de tants anys, però, no ha sigut gens fàcil. "És un procés molt llarg que se'ns està fent etern i de muntanya russa", exposa Jubany.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Joan Jubany

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

Jordi Vilà, geòleg: "Els esvorancs han sigut una mala coincidència"

El geòleg subratlla que els estudis són molt complets, encara que diu que en obres d'aquestes magnituds mai existeix el risc zero

24 juliol 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

SOCIETAT

Peret Reyes: "Hi ha grups que van amb l'etiqueta de rumba, però allò no és rumba"

El cantant destaca la rumba de carrer dels gitanos i el do especial que tenen per aquest gènere

24 juliol 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

Barcelona

ENTREVISTES

Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026: "Volem donar veu als botiguers i botigueres de tota la vida"

Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026

Parlem amb Meritxell i Antoni Falgueras, els propietaris del centenari Celler Gelida de Sants, que enguany faran el pregó de la Mercè

24 juliol 2026

Glòria Romero

Mercè Raga