En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

La formació d'un govern espanyol i el diàleg amb Catalunya

Aquest dimarts, a Ràdio Estel, preguntem: Què prioritzaries en el diàleg govern espanyol – govern català? - La negociació d’un referèndum acordat. - Reformes perquè…

24 octubre 2016

Comparteix
Aquest dimarts, a Ràdio Estel, preguntem:
Què prioritzaries en el diàleg govern espanyol – govern català?
- La negociació d’un referèndum acordat.
- Reformes perquè Catalunya tingui més autogovern i concert econòmic.
- No hi ha res per dialogar després d’aquests anys.
En el programa El mirador de l'actualitat, analitzarem aquest dimarts (19.25 hores), la investidura de Mariano Rajoy i la formació d’un nou govern espanyol, oportunitat per al diàleg sobre el procés polític de Catalunya:
- La necessitat d’una taula permanent per acostar posicions de cara a un canvi constitucional o una interpretació de l’actual marc jurídic i polític.
- El gran obstacle del referèndum i la pressió judicial sobre dirigents polítics catalans pel 9N i pels últims pronunciaments del Parlament català.
En el col·loqui, hi participaran Jordi López Camps, exdirectorgeneral d’Afers Religiosos, Sixto Cadenas, membre de la Junta de Societat Civil Catalana i Carles Armengol, pedagog imembre de l’Assemblea Nacional Catalana.

Més actualitat

ESGLÉSIA MÓN

Cristóbal López: "És immoral que alguns polítics que es declaren catòlics vegin els musulmans com uns enemics"

El cardenal i arquebisbe de Rabat diu a Ràdio Estel que la imatge de pastors evangèlics pregant amb Donald Trump és "un atemptat contra la nostra fe"

13 març 2026

Ignasi Miranda

CULTURA

ENTREVISTES

Pau Roca i Carmen Marfà: "És impossible que una obra de teatre faci molta por"

L'actor i la dramaturga de 'La presència' exposen la combinació entre la comèdia i el terror de l'obra

13 març 2026

Redacció

SOCIETAT

Núria Sastre, advocada: "El règim tancat és contraindicat per a les persones que pateixen de salut mental, mai milloraran a la presó"

L'advocada apunta que hi hauria d'haver un informe previ de cada persona jutjada per detectar si és adient el seu internament a la presó

13 març 2026

Redacció