En directe

El rosari

RÀDIO ESTEL

La formació d'un govern espanyol i el diàleg amb Catalunya

Aquest dimarts, a Ràdio Estel, preguntem: Què prioritzaries en el diàleg govern espanyol – govern català? - La negociació d’un referèndum acordat. - Reformes perquè…

24 octubre 2016

Comparteix
Aquest dimarts, a Ràdio Estel, preguntem:
Què prioritzaries en el diàleg govern espanyol – govern català?
- La negociació d’un referèndum acordat.
- Reformes perquè Catalunya tingui més autogovern i concert econòmic.
- No hi ha res per dialogar després d’aquests anys.
En el programa El mirador de l'actualitat, analitzarem aquest dimarts (19.25 hores), la investidura de Mariano Rajoy i la formació d’un nou govern espanyol, oportunitat per al diàleg sobre el procés polític de Catalunya:
- La necessitat d’una taula permanent per acostar posicions de cara a un canvi constitucional o una interpretació de l’actual marc jurídic i polític.
- El gran obstacle del referèndum i la pressió judicial sobre dirigents polítics catalans pel 9N i pels últims pronunciaments del Parlament català.
En el col·loqui, hi participaran Jordi López Camps, exdirectorgeneral d’Afers Religiosos, Sixto Cadenas, membre de la Junta de Societat Civil Catalana i Carles Armengol, pedagog imembre de l’Assemblea Nacional Catalana.

Més actualitat

RÀDIO ESTEL

El Sorteig de Nadal de la Loteria Nacional, a Ràdio Estel

El Matí a Ràdio Estel dedica una programació especial del Sorteig de la Loteria Nacional d'aquest dilluns 22 de desembre

19 desembre 2025

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

Dafnis Balduz i Míriam Iscla: "Està bé entendre tothom, però hi ha línies que no es poden travessar"

Els actors protagonitzen 'Honestedat' al Teatre Akadèmia, on el debat és l'element principal entre els dos personatges

19 desembre 2025

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Joan Carreras: "Si mantenim l'essència pura del teatre, acabarà sent un element revolucionari"

L'actor protagonitza 'Ai! La misèria ens farà feliços', la darrera estrena del Teatre Lliure dirigida per Gabriel Calderón

18 desembre 2025

Redacció