En directe

Laudes

RÀDIO ESTEL

La Fundació Nen Déu engega la campanya “Jo Prioritzo”

Aquest dimarts, coincidint amb la iniciativa solidària mundial “Giving Tuesday Now”, la Fundació Nen Déu, que treballa a Barcelona des de l’any 1892 i que…

8 maig 2020

Comparteix
Aquest dimarts, coincidint amb la iniciativa solidària mundial “Giving Tuesday Now”, la Fundació Nen Déu, que treballa a Barcelona des de l’any 1892 i que ofereix educació, assistència i atenció especialitzada a persones amb discapacitat intel·lectual, ha començat la campanya de captació de fons “Jo Prioritzo”, per finançar material sanitari per a les persones ateses a la seva llar-residència a Tiana (Maresme) i els professionals que les cuiden i així continuar prioritzant la seva salut. La campanya “Jo Prioritzo” neix amb l’objectiu de poder seguir amb l’atenció personalitzada tant presencialment, a la residència, com per via telemàtica a les persones d’altres centres que necessiten el seu acompanyament. Salvador Pàmies, director de la Fundació Nen Déu, ha explicat aquest divendres a Ràdio Estel en què consisteix la iniciativa “Jo prioritzo”. “El Covid-19 és un drama i, per a les persones amb discapacitats, és pitjor. Són persones que necessiten molta atenció i tot això s’ha convertit en una feina molt tancada e individual, cosa que ho fa mes difícil”, ha dit Pàmies. 
El director de la Fundació Nen Déu ha explicat, en aquesta mateixa entrevista al programa ‘A primera hora’, que des de l’entitat s’està fent “un esforç econòmic perquè les fundacions pateixen un desequilibri estructural, ja que els diners que surten són superiors als que entren”. Per aquest motiu, ha dit que “hem de accedir a patrocinadors per superar aquest equilibri”. D’altra banda, Pàmies també ha explicat que “l’entitat té un concert amb l’administració publica. “L’únic que mantenim ara mateix és aquest concert, encara tenen aquest compromís”. Igualment ha destacat que “les famílies aporten una part de la quota i una altra, per als patrocinadors privats”. Per participar en aquesta campanya “Jo prioritzo”, s’ha d’entrar a la web fundaciónendeu.org. Salvador Pàmies ha recordat que “la  tasca com a fundació de Nen Déu va començar ara fa 128 anys, i acumula una llarga experiència i una carrega diària on s’atenen unes 250 persones amb discapacitat”.
Pots tornar a escoltar AQUÍ

Més actualitat

SOCIETAT

Pobresa i calor: la doble vulnerabilitat que afecta als barris més pobres de l'àrea metropolitana de Barcelona

Un estudi de la UAB detecta que els barris desafavorits registren fins a 1 ºC més de temperatura que la resta

26 juny 2026

Redacció

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

SOCIETAT

Ousman Umar i Dani Sancho: "La solució a la migració és crear prosperitat a l'origen"

Ousman Umar i Dani Sancho

Parlem amb Ousman Umar i Dani Sancho sobre la pel·lícula 'Viatge al país dels blancs', on Umar explica el seu viatge des de Ghana a Barcelona

26 juny 2026

Redacció

INTERNACIONAL

Fra Juan Duque: "L'esperança radica en la cooperació del propi ciutadà veneçolà"

La màxima prioritat en aquests moments és el rescat de persones que han quedat entre les runes, amb una desena de milers de desapareguts

26 juny 2026

Redacció