En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

La Guàrdia Civil registra diferents seus de la Generalitat

Matí marcat pel registre de la Guàrdia Civil a diferents seus de la Generalitat (escolteu en directe RàdioEstel). A la Fórmula Estel us hem informat…

20 setembre 2017

@BorjaDeMaria

Comparteix
Matí marcat pel registre de la Guàrdia Civil a diferents seus de la Generalitat (escolteu en directe RàdioEstel). A la Fórmula Estel us hem informat d’aquesta última hora, però també hem repassat altres temes d’actualitat.
Joan Maria Morros, Vicedegà del Col·legi de Periodistes de Catalunya, ha parlat de l’empara del Col·legi de Periodistes al Síndic de Greuges per l’amenaça a mitjans, associacions i el control de l’ofici: :"Tenim moltes queixes de professionals que es veuen coaccionats en la llibertat d’expressió. La situació, normal no és". Morros ha comparat aquesta situació amb el franquisme: “Haviem sentit als nostres avis explicar això. Ens quedem parats que ens diguin que no pots fer la teva feina. Si no t’ho deixen fer, per què?”, es preguntava el vicedegà del Col·legi de Periodistes de Catalunya.
El el Comentari de l’Actualitat, Xavier Casanovas, director de Cristianisme i Justícia, ha informat i valorat una notícia: "El Congrés va votar en contra d'una proposta que vetés la venda d'armes a Aràbia Saudí. Per contra, es faran més controls. Els interessos econòmics sempre acaban prevalent per sobre dels drets humans".
Per acabar la primera hora de la Fórmula Estel hem aprés, de la mà de la Laura Majadas i en Francesc Triola, a buscar treball, a l’espai Anem per feina.
Recupera la primera hora de la Fórmula Estel

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Jordi Sales i Esther Barcelona: "Les llegendes també defineixen qui som com a país"

Jordi Sales i Esther Barcelona

Parlem amb Jordi Sales i Esther Barcelona, impulsors del projecte Unitat de Llegenda, sobre el seu llibre 'Mites i llegendes catalans'

2 juliol 2026

Redacció

ESPORTS

SOCIETAT

El Tour a Barcelona: entre l'atracció mundial i les contradiccions per la despesa

Catalunya viu les tres primeres etapes de la cursa ciclista més important del món

2 juliol 2026

Redacció

SANITAT

El SIRT7: La proteïna clau per protegir el cromosoma X de l'envelliment

Un equip de l'Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras ha descobert que la proteïna SIRT7 és clau per protegir el cromosoma X

2 juliol 2026

Redacció