Matí marcat pel registre de la Guàrdia Civil a diferents seus de la Generalitat (escolteu en directe RàdioEstel). A la Fórmula Estel us hem informat d’aquesta última hora, però també hem repassat altres temes d’actualitat.
Joan Maria Morros, Vicedegà del Col·legi de Periodistes de Catalunya, ha parlat de l’empara del Col·legi de Periodistes al Síndic de Greuges per l’amenaça a mitjans, associacions i el control de l’ofici: :"Tenim moltes queixes de professionals que es veuen coaccionats en la llibertat d’expressió. La situació, normal no és". Morros ha comparat aquesta situació amb el franquisme: “Haviem sentit als nostres avis explicar això. Ens quedem parats que ens diguin que no pots fer la teva feina. Si no t’ho deixen fer, per què?”, es preguntava el vicedegà del Col·legi de Periodistes de Catalunya.
El el Comentari de l’Actualitat, Xavier Casanovas, director de Cristianisme i Justícia, ha informat i valorat una notícia: "El Congrés va votar en contra d'una proposta que vetés la venda d'armes a Aràbia Saudí. Per contra, es faran més controls. Els interessos econòmics sempre acaban prevalent per sobre dels drets humans".
Per acabar la primera hora de la Fórmula Estel hem aprés, de la mà de la Laura Majadas i en Francesc Triola, a buscar treball, a l’espai Anem per feina.
Recupera la primera hora de la Fórmula Estel
Més actualitat
CULTURA
ENTREVISTES
TEATRE
Jumon Erra, Pol Sanuy i Assun Planas: "Si volem que la indústria del musical a casa nostra begui també de les nostres històries, s’ha de fer des de la base"

Parlem amb Jumon Erra, Pol Sanuy i Assun Planas sobre 'Un refugi al sol', un musical de creació pròpia que és un cant a la llibertat
14 octubre 2026
Glòria Romero, 
Joan Trias, 
CINEMA
CULTURA
ENTREVISTES
Hèctor Claramunt i Mònica Pérez: "No cal anar a deprimir-se sempre al cinema"

Parlem amb el director i guionista Hèctor Claramunt i l'actriu Mònica Pérez sobre 'Escape Room 2', la seqüela de l'èxit teatral fet pel·lícula
13 octubre 2026
Glòria Romero, 
Joan Trias, 

