En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

La música i els serveis litúrgics destaquen a la programació d’estiu de Ràdio Estel

Aquest estiu, continua connectat a Ràdio Estel amb la programació d’estiu 2025

18 juliol 2025

Redacció

Comparteix

Aquest estiu, continua connectat a Ràdio Estel amb la programació d’estiu 2025! Escolta per antena o en línia, des del 21 de juliol al 7 de setembre, una graella plena de la millor música. Oferirem, també, el servei litúrgic perquè, qui ho desitgi, continuï amb la pregària durant les vacances.

Entre setmana

Ens llevarem amb les Matines des del Monestir de Montserrat a les 5.15 per, després, escoltar el Rosari, l'Evangeli i les Laudes, retransmeses també des de l’Abadia de Montserrat. Seran de 7 a 8 h del matí.

A partir de les 8, la selecció de Fórmula Estel, amb les cançons número 1 de la llista Billboard i els èxits de la millor música de rock i pop català, omplirà la resta del matí de ritme i serà la banda sonora estiuenca fins a les 2 del migdia, quan es podrà escoltar el Sense Distància. Tot seguit, tindrem una hora de Cocodril Club amb l’Albert Malla que donarà pas, un altre cop, a la Fórmula Estel.

A partir de les 18:45 h serà el torn de les Vespres des de l’Abadia de Montserrat i després, de la Missa des de la catedral de Barcelona. De 20 a 23 h, la millor música de nou amb Fórmula Estel. La connexió amb Ràdio Vaticana i Les Completes, que s'emeten de 23.47 h a la mitjanit, posaran el punt final al dia.

El cap de setmana

Tant dissabte com diumenge, la programació religiosa tindrà diversos moments destacats. El primer, en començar el dia, amb Les Matines, el Rosari i les Laudes. A partir de les 18.45 h i fins a les 20 h amb les Vespres des de Montserrat i la Missa; dissabte, des de la Basílica de La Mercè i diumenge, des de la catedral de Barcelona. De cara a diumenge, de 9.30 h a 10 h es podrà escoltar Església Viva i després fins a les 11 h La taula de l’evangeli. També el diumenge, els oients podran sentir en directe des de Ràdio Estel la Missa conventual des de Montserrat, d'11 h a 12 h.

Pel que fa als programes, tant dissabte com diumenge, podrem escoltar de 8 h a 9 h episodis nous de Sons de la Terra, i la reemissió d'Escola de Família, La Veu dels Animals i Trotamundos.  La resta de la graella l'omplirà Fórmula Estel, amb grans temes que et faran vibrar. 

La nova programació de la temporada 2025/26 començarà el dilluns 8 de setembre.

Més actualitat

ENTREVISTES

Ricardo Moya: "Estic totalment a favor de la intel·ligència artificial"

El músic i comunicador Ricardo Moya presenta el seu E.P. 'Botánica básica', que navega entre el pop, funk, psicodèlia, música disco...

17 octubre 2025

Redacció

ENTREVISTES

POLÍTICA

50 anys com a taquígrafa al Congrés: "Durant el procés es notava la tensió"

El Ple del Congrés, el 15 de desembre de 2022

Ana Rivero repassa la seva trajectòria al Congrés des de 1975 al llibre 'Luz y taquigrafía. 50 años transcribiendo la historia de España'

17 octubre 2025

Redacció

ECONOMIA I FINANCES

El Col·legi d'Economistes dona per bo el fracàs de l'OPA al Sabadell

L'economista Josep Reyner considera que l'OPA posava en perill la concentració de negoci

17 octubre 2025

Redacció