En directe

Fórmula Estel

HABITATGE

La nova Confederació per l'habitatge desconfia de les reunions de Collboni amb Airbnb

La Confederació Sindical d'Habitatge de Catalunya considera que les reunions tenen "més un caire electoral que no de canvi"

18 juny 2025

Redacció

Comparteix
Habitatge
Fotografia: Joanna Chichelnitzky

Aquest dimecres s'ha presentat la Confederació Sindical d'Habitatge de Catalunya, la qual que agrupa 30 col·lectius d'habitatge del país. La portaveu Eulàlia Castelló expressa que l'objectiu és tenir una estratègia conjunta. "El que ens està afectant a Manresa, Barcelona o Salou ens afecta a totes per igual", ha expressat en una entrevista a El Matí a Ràdio Estel.

Per altra banda, Castelló no confia que en les reunions de l'alcalde Barcelona, Jaume Collboni, amb Airbnb de cara al tancament de pisos turístics al 2028 "en pugui sortir res tangible". D'aquesta manera, creu que es tracta d'un acte "més de caire electoral que no que busquin un canvi", fet pel qual reclama més contundència. Alhora, apunta que "necessitem lleis que protegeixin i anar a l'arrel de dir que l'habitatge no és una mercaderia".

Recupera l'entrevista

Entrevista a Eulalia Castelló

0:00 / 0:00

Més actualitat

Sense categoria

Ignasi Miranda: “El nou Sense Distància tindrà una secció sobre cristians perseguits i que viuen situacions difícils arreu del món”

Ignasi Miranda

Parlem amb Ignasi Miranda, que a partir del setembre continuarà al capdavant de l’informatiu social i religiós Sense Distància

11 agost 2025

RÀDIO ESTEL

Mercè Raga: “El Matí a Ràdio Estel aposta per un format renovat que mantindrà l’essència pròxima i reflexiva”

Mercè Raga

Parlem amb Mercè Raga, que a partir del setembre es posarà al capdavant de l’informatiu El Matí a Ràdio Estel

28 juliol 2025

RÀDIO ESTEL

La música i els serveis litúrgics destaquen a la programació d’estiu de Ràdio Estel

Aquest estiu, continua connectat a Ràdio Estel amb la programació d’estiu 2025

18 juliol 2025

Redacció