Aquest dilluns, des de Ràdio Estel, preguntem:
Quina hauria de ser la principal virtut del nou líder del PSOE?
- Capacitat de diàleg per afrontar els reptes actuals, incloent-hi el procés català.
- Solidesa política per garantir que el PP no guanyi i que Podem no creixi més.
- Esperit reformista i renovador per transformar el marc polític actual.
A partir de les 19.25 hores, en el programa El mirador de l'actualitat, parlarem de la nova etapa que afronta ara el PSOE amb les primàries i el congrés que definirà el seu lideratge i la seva nova orientació:
- Després del comitè federal d’aquest dissabte, ja amb les dates definides, aquest partit treballa per refer-se i influir en el convuls moment polític que viu l’Estat, amb la mirada posada també en el procés de Catalunya.
En el col·loqui, ens acompanyaran a Ràdio Estel l'exdirector general d'Afers Religiosos Jordi López Camps, l'advocat i exdiputat d'Unió Toni Picó i un representant del PSC.
Més actualitat
ECONOMIA I FINANCES
Javier Pacheco: "Que ningú ens doni lliçons, la gent vol cobrar més i treballar menys"

El secretari general de Comissions Obreres a Catalunya respon a les declaracions de Jordi Turull, que deia que els catalans “volien cobrar més i no pas treballar menys”
17 febrer 2025
Redacció, 
SOCIETAT
Fernando Clavijo: “No té cap sentit que el govern espanyol es desentengui dels menors migrants no acompanyats. És la seva competència”

El president de les Illes Canàries ho ha dit a Ràdio Estel, on també ha recordat que el seu govern ha presentat tres demandes al Suprem contra la gestió de Pedro Sánchez
14 febrer 2025
Redacció,