En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

La Pegatina: "El primer que se'ns acut en arribar al Japó és treure'ns la samarreta!"

Adrià Salas i Ruben Sierra, part de La Pegatina, presenten el còmic que celebra els 20 anys del grup musical

2 octubre 2023

Redacció

Comparteix
Adrià Salas i Ruben Sierra, part de La Pegatina, amb Joan Trias

La Pegatina fa 20 anys i ha apostat pel còmic per celebrar-ho. Adrià Salas i Ruben Sierra presenten a Ràdio Estel 'Vamos a comernos el mundo o 'Las locas aventuras de La Pegatina', un treball de Norma Comics on han participat el guionista Lluc Silvestre i l'il·lustrador Mr. Ed.

"El còmic va de saltar-se normes a diversos països"

A la conversa amb Joan Trias al programa 'La Caravana', Salas i Sierra expliquen, entre riures, que "el còmic va de saltar-se normes a diversos països". "El primer que se'ns acut en arribar al Japó és treure'ns la samarreta perquè teníem molta calor". "Però a ells, veure la suor té un punt fetitxista, igual que posar-se colònia".

Més anècdotes: A Suïssa vam veure una guitarra elèctrica Stratocaster a les escombraries i quan l'anàvem a agafar, ens van dir que no, que si estava a les escombraries, per molt que no la volguessin, no s'agafava". "Ah, i a l'Equador ens va rebre el president de la nació!"

A banda del còmic, La Pegatina està girant i ha tret quatre cançons. En parlar de la seva trajectòria, recorden: "A nosaltres ens ha marcat la música mestissa".

Entrevista a La Pegatina

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Rubén de Eguía i Júlia Truyol: "El que amaga el tema de l’habitatge és que amb el salari actual no es pot viure"

Rubén de Eguía i Júlia Truyol

Conversem amb el director Rubén de Eguía i l'actriu Júlia Truyol sobre 'Llogatera', l’obra del Teatre Akadèmia de Barcelona

18 setembre 2025

Redacció

SOCIETAT

La creu de la Torre de Jesús de la Sagrada Família començarà a veure la llum aquest setembre

Sagrada Família

La construcció de la Torre ja ha arribat als 155 metres d’alçada i està prevista que assoleixi els 172 metres i mig al juny del 2026

18 setembre 2025

Redacció

Sense categoria

Argüello i Illa defensen el diàleg entre diferents per afavorir la convivència a Espanya

Argüello i Illa defensen el diàleg entre diferents per afavorir la convivència a Espanya 

El president de la Conferència Episcopal Espanyola i el de la Generalitat han participat en una xerrada organitzada per la Fundació Pablo VI

17 setembre 2025