En directe

Harmonies

AUDIOS

La Pegatina: "El primer que se'ns acut en arribar al Japó és treure'ns la samarreta!"

Adrià Salas i Ruben Sierra, part de La Pegatina, presenten el còmic que celebra els 20 anys del grup musical

2 octubre 2023

Redacció

Comparteix
Adrià Salas i Ruben Sierra, part de La Pegatina, amb Joan Trias

La Pegatina fa 20 anys i ha apostat pel còmic per celebrar-ho. Adrià Salas i Ruben Sierra presenten a Ràdio Estel 'Vamos a comernos el mundo o 'Las locas aventuras de La Pegatina', un treball de Norma Comics on han participat el guionista Lluc Silvestre i l'il·lustrador Mr. Ed.

"El còmic va de saltar-se normes a diversos països"

A la conversa amb Joan Trias al programa 'La Caravana', Salas i Sierra expliquen, entre riures, que "el còmic va de saltar-se normes a diversos països". "El primer que se'ns acut en arribar al Japó és treure'ns la samarreta perquè teníem molta calor". "Però a ells, veure la suor té un punt fetitxista, igual que posar-se colònia".

Més anècdotes: A Suïssa vam veure una guitarra elèctrica Stratocaster a les escombraries i quan l'anàvem a agafar, ens van dir que no, que si estava a les escombraries, per molt que no la volguessin, no s'agafava". "Ah, i a l'Equador ens va rebre el president de la nació!"

A banda del còmic, La Pegatina està girant i ha tret quatre cançons. En parlar de la seva trajectòria, recorden: "A nosaltres ens ha marcat la música mestissa".

Entrevista a La Pegatina

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

Montserrat Torrent, ‘La dama de l’orgue’ amb 99 anys

Torrent reivindica el paper dels organistes i reclama que se'ls compensi econòmicament

14 novembre 2025

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Grabu: "Cal que els programadors apostin per música diversa"

Grabu

Parlem amb el multiinstrumentista Grabu sobre 'PULSE' el seu nou EP, un treball més electrònic i íntim que els anteriors

14 novembre 2025

Redacció

JUSTÍCIA

POLÍTICA

"El TJUE evidencia que els jutges espanyols volien dilatar la llei d'amnistia"

El professor de Dret constitucional, Joaquín Urías, exposa que les conclusions del TJUE no afecten al retorn de Carles Puigdemont

14 novembre 2025

Redacció