En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

"La presó preventiva, només quan no hi hagi alternatives menys restrictives"

Amb bona música, la informació que més t’interessa i les notícies, amb repàs per tota Catalunya i Andorra, t’ajudem a començar el dia a la…

Publicat: 09/11/2017 10:20 Actualitzat: 13/10/2021 20:30

Comparteix
Amb bona música, la informació que més t’interessa i les notícies, amb repàs per tota Catalunya i Andorra, t’ajudem a començar el dia a la Fórmula Estel de 8 a 9 del matí.
Jaume Aymar, director de Ràdio Estel i Catalunya Cristiana, ha compartit a El Pensament del Dia l’editorial del nou número del setmanari, Mercaders de la mort: “Cada mes Francesc protagonitza un vídeo breu per la Xarxa Mundial d’Oració del Papa. El del mes de juny passat era especialment colpidor, perquè presentava dos suposats dignataris, que després de signar un acord de pau, s’estrenyien les mans fins que començava a brollar-ne sang. En el seu missatge, el Papa afirma: ‘És una absurda contradicció parlar de pau, negociar la pau i alhora promoure o permetre el comerç d’armes. Qui parla de pau i afavoreix la guerra és un hipòcrita’”.
Una organització que està molt activa en la defensa de la pau i els drets humans és Amnistia Internacional. El portaveu a Catalunya, Daniel Vilaró, ha centrat El Comentari de l’Actualitat en la vaga general i en la possibilitat de presó provisional pels membres de la Mesa del Parlament: “Volem recordar que la llibertat d'expressió i de reunió pacífica son drets que s'han de protegir, i que qualsevol restricció ha de ser mesurada i proporcionada", i sobre la compareixença al Tribunal Suprem, ha afirmat: "La presó preventiva només s'ha d'utilitzar quan no hi hagi altres mesures alternatives menys restrictives".
Aquest dijous també hem parlat de les conseqüències de l’1 octubre amb la revista Valors, que aquest mes les analitza en profunditat amb un especial monogràfic. El co-director de la revista, Joan Salicrú, ens ha avançat els continguts.
I la nostra publicació Catalunya Cristiana porta en portada El negoci de la guerra. La cap de Redacció, Carme Munté, ha resumit a la Fórmula Estel el tema central d'aquest número i el llibre de Karoline Mayer, El secreto siempre es el amor.
Recupera la 1a hora de la Fórmula Estel d’aquest dijous, 9 de novembre del 2017

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

TELEVISIÓ

Carlos Chamarro: «M'agradaria molt treballar a Barcelona»

L'actor català des de fa sis temporadas a 'La que se avecina', repassa la seva trajectòria professional a 'Amb Llum Pròpia 2.0', amb Eduard Buil, recorda l'èxit de 'Camera Café' i parla de la seva vida actual entre Madrid, el teatre i la família.

6 novembre 2026

Redacció, 

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Affra: "Per mi cantar és sanació, anar a la part més intrínseca de mi"

Affra

Parlem amb la cantautora Affra i el seu productor Daniel Felices sobre 'Al trenzar mis penas', el seu disc debut

6 novembre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

Oriol Francisco, 

MOBILITAT

SOCIETAT

Els usuaris d'autobusos interurbans exigeixen que tots els passatges viatgin asseguts

Tres plataformes del Maresme han obtingut el suport de tots els grups polítics del Parlament per implementar millores als autobusos interurbans

6 novembre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga,