Com ja és tradició, la Basílica de la Sagrada Família felicita el Nadal als ciutadans amb un nadala audiovisual. Aquest any, el temple s’ha omplert de persones que canten la nadala Santa Nit amb diversos idiomes i per diferents espais del temple: la nau, les cantories, el pont de les torres, les façanes i altres punts. Nens, adults, gent gran, barcelonins i gent d’arreu, tots són els protagonistes d’aquest vídeo. Les corals Vent del Nord, La Fuga, Sinera i Virolet, dels Lluïsos de Gràcia (Barcelona), són les encarregades de donar veu a la Nadala.
Aquesta felicitació forma part de tota una il·luminació creativa de la façana del naixement juntament amb fragments de El poema de Nadal de Josep Maria de Sagarra. L'animació està en marxa des de dijous passat, 20 de desembre, al vespre. La Sagrada Família, a través de la façana, i de la seva simbologia, vol transmetre un missatge de fe, d'esperança i de caritat. La felicitació d'enguany a la ciutat de Barcelona es basa en l'alternació de llum sobre tota la façana del naixement. Gràcies a la claror, es destaquen algunes escenes concretes del naixement esculpit a la pedra, tot seguint la lectura del poema de Sagarra.
Josep Maria de Sagarra va escriure al 1930 El poema de Nadal, obra triada per la Sagrada Família per ser coneguda i arrelada a la nostra cultura. Un dels seus ingredients, a part del domini absolut del llenguatge, és la humanitat en totes les seves dimensions.
Més actualitat
ACTUALITAT
MEDICINA
SOCIETAT
Jacobo Mendioroz fa una crida a la calma: “El brot de tuberculosi amb més de 25 infectats a Barcelona no és preocupant”

El subdirector general de Vigilància Epidemiològica lamenta que els partits hagin tombat la proposta d’una Agència Estatal de Salut Pública, ja que hauria permès més coordinació entre territoris
21 març 2025
Redacció, 
ACCIÓ SOCIAL
DRETS HUMANS
POLÍTICA
SOCIETAT
Anna Gómez, sobre els retards a Rodalies: "Això és una merda, rebem garrotades de tot arreu"

La portaveu de Dignitat a les Vies insta el govern a dir la veritat sobre el caos a Rodalies perquè "només així podrem començar a treballar"
19 març 2025
Redacció,