En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

La seguretat en el trànsit i en la conducció, en parlem aquest dijous

Aquest dijous, a Ràdio Estel, us preguntem: Amb el teu vehicle, prens les necessàries precaucions a la carretera? - Sí. Compleixo les normes bàsiques de…

14 desembre 2016

Comparteix
Aquest dijous, a Ràdio Estel, us preguntem:
Amb el teu vehicle, prens les necessàries precaucions a la carretera?
- Sí. Compleixo les normes bàsiques de velocitat, cinturons i subjeccions infantils i manteniment.
- No. Sovint em salto la llei amb el vehicle a la carretera.
- De vegades no, quan veig clar que no hi ha perill per a la pròpia vida i la dels altres.
En el programa El mirador de l'actualitat (19:25 h) parlarem aquest dijous de la seguretat en el trànsit i en la conducció, un problema que comença per les precaucions individuals i familiars:
- El cas de l’accident d’una família a Susqueda, sense retenció dels nens i amb 7 ocupants en un vehicle de 5 places, destapa un problema que afecta un 35 per cent dels menors (que no van ben subjectats).
- La necessitat d’una millora que passa per la conscienciació de tothom, també de les administracions públiques, amb la gestió i manteniment de carreteres, les campanyes de sensibilització i la gestió d'eme’gències.
En el col·loqui, participaran Joan Pallarès, historiador, Josep Rusiñol, comercial i membre de Societat Civil Catalana i Esteve Rifà, vicedelegat del trànsit de l'Arquebisbat de Barcelona.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Andrea Motis: "M’agrada veure un disc ple d’imperfeccions"

Andrea Motis

Parlem amb la trompetista, saxofonista i cantant Andrea Motis sobre el seu nou disc 'Intimate', que prioritza l'emoció sobre el virtuosisme

5 maig 2026

Redacció

SOCIETAT

"Hi ha nois que porten armes blanques per defensar-se, i això genera un problema"

El criminòleg Alberto Villagrasa explica com la utilització d'armes blanques fa temps que s'ha instaurat a Catalunya

5 maig 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Dàmaris Gelabert: "La música és el llenguatge de les emocions"

Dàmaris Gelabert

Parlem amb la cantant Dàmaris Gelabert sobre el seu nou disc 'Créixer cantant' i el llibre 'Les Vocals' amb text d'Eulàlia Canal i il·lustracions de Sebastià Serra

30 abril 2026

Redacció